کد خبر : 103560
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1396 - 12:10
دسته‌بندی نشده
-

خبیری: با قاطعیت میگویم که مقابل تاسیسات هیچ چیزی به نفع ما گرفته نشد/ما پیروز نیمه دوم بودیم

خبیری: با قاطعیت میگویم که مقابل تاسیسات هیچ چیزی به نفع ما گرفته نشد/ما پیروز نیمه دوم بودیم
سرمربی تیم فرش آرای مشهد از شکست تیمش مقابل تاسیسات دریایی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،محسن خبیری سرمربی فرش آرای مشهد پس از شکست تیمش در مقابل تاسیسات دریایی درباره این بازی گفت: در این بازی شاهد دو نیمه متفاوت بودیم. در نیمه اول تیم ما با تمرکز پایین بازی را شروع کرد که نتیجه آن خوردن ۵ گل از تیم خوب تاسیسات بود که این تیم عنوان قهرمانی ایران و آسیا را یدک می کشد.ولی باید به این نکته اشاره کرد که واقعا برگشت به بازی در چنین مسابقه هایی کاری بس دشوار است. با این شرایط ما به بازی برگشتیم و تیم ما را می توان در شرایطی پیروز میدان در نیمه دوم قلمداد کرد.
وی در خصوص داوری و صحنه جنجالی گل سوم تیمش گفت : در این بازی اصلا هیچ چیزی به نفع ما گرفته نشد و در رابطه با داوری حرف نزدم و نمیزنم و  خدا را شکر آقای سهرابی بازی را از نزدیک دید و داوری ها را زیر نظر گرفت و به تیم داوری خسته نباشید می گویم.
سرمربی فرش آرا در مورد گرم کردن عظیمی بعد از خوردن گل چهارم و بازی نکردن او به عنوان بازیکن اصلی افزود: در این بازی به علت استراتژی اتخاذ شده توسط کادر فنی و کفپوش سالن تصمیم گرفته شد که رحیمی درون دروازه بایستد که او دروازه بانی جوان و آینده دار است و عظیمی هم در نیمه دوم بی نقص کار کرد.
خبیری همچنین خودش را عامل اصلی این شکست خطاب کرد و در خصوص نیم فصل دوم گفت: در نیم فصل دوم باید بیشتر تلاش کنیم چون ۱۳ بازی سخت پیش روی ماست و امیدوارم با یک رتبه تک رقمی خوب فصل را به اتمام رسانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.