کد خبر : 131360
تاریخ انتشار : جمعه 26 بهمن 1397 - 14:15
-

رستمی: می توانیم به عنوان دومین نماینده اصفهان در لیگ برتر بدرخشیم

رستمی: می توانیم به عنوان دومین نماینده اصفهان در لیگ برتر بدرخشیم

سعید رستمی سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر، امروز در گفت‌گو با خبرنگار Fut5al،  در خصوص صعود تیم خود به لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: حامی مالی و مالک این تیم علاقه‌مند به حضور در عرصه ورزش به خصوص حضور در فوتبال و فوتسال است؛ پس از رایزنی‌های انجام شده مقرر شد یک تیم به

سعید رستمی سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر، امروز در گفت‌گو با خبرنگار Fut5al،  در خصوص صعود تیم خود به لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: حامی مالی و مالک این تیم علاقه‌مند به حضور در عرصه ورزش به خصوص حضور در فوتبال و فوتسال است؛ پس از رایزنی‌های انجام شده مقرر شد یک تیم به نمایندگی از شهرستان شاهین‌شهر با خرید امتیاز وارد آسیا ویژن شود.

سرمربی تیم هایپر شاهین شهر ادامه داد: متأسفانه یا خوشبختانه به دلیل کمبود زمان کافی این امر میسر نشد و باشگاه هایپر شاهین‌شهر با برنامه ریزی ۵ ساله وارد لیگ دسته دوم شد، با ترکیب کاملا بومی وارد مسابقات لیگ دسته دوم شدیم اما متأسفانه نتایج خوبی را با توجه به دیر بسته شدن تیم کسب نکردیم.

وی اضافه کرد: پس از مسابقات دسته دوم باشگاه تصمیم گرفت که در دسته اول لیگ فوتسال کشور تیم‌داری کند؛ متأسفانه مجدداً روال بی‌برنامگی و دیر بسته شدن تیم پیش آمد، سعی کردیم از تمام ظرفیت‌های استان استفاده کنیم و با کادر فنی و بازیکنان بومی وارد مسابقات شویم که خوشبخاته تواسنتیم با همدلی تمام اعضاء تیم نتایج خوبی را کسب کنیم و وارد لیگ برتر شویم.

رستمی اذعان داشت: شروع خوبی در لیگ یک نداشتیم اما با گذشت زمان، تیم شکل خوبی را به خود و باعث شد که که به دسته بالاتر صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر در خصوص برنامه ریزی و تغییرات این تیم برای حضور در لیگ برتر گفت: قطعاً تیم‌داری خواهیم کرد و سعی می‌کنیم تیم را تقویت کنیم، با سیستم تیم لیگ یکی نمی‌شود در لیگ برتر فعالیت کرد؛ ۴ بازیکن لیگ برتری را می‌توانیم به خدمت بگیریم و فعلاً زود است که در خصوص برنامه سال آینده صحبت کنیم.

وی تصریح کرد: باید منتظر تصمیم گیری هیأت مدیره باشگاه باشیم، فکر کنم با شرایطی که ایجاد شده بتوانیم به عنوان دومین نماینده فوتسال اصفهان خوش بدرخشیم.

رستمی،  پیرامون اینکه در سال‌های جاری تیم‌های متعددی از لیگ یک به لیگ برتر راه یافته‌اند و در پایان فصل با وجود کسب نتایج ضعیف مجدداً به لیگ یک سقوط کرده‌اند و برنامه تیم هایپر شاهین‌شهر در خصوص جلوگیری از این مورد افزود: تیمی که با ظرفیت لیگ یک بسته شود قطعاً در لیگ برتر با مشکل مواجه می‌شود؛ هدف گذاری باشگاه در این خصوص بسیار مهم است، باشگاه است که با تخصیص بودجه و امکانات تعیین می‌کند که تیم در لیگ برتر به شکلی ظاهر شود.

سرمربی تیم هایپر شاهین‌شهر اضافه کرد: قطعاً به شکلی برنامه ریزی خواهیم کرد که جزو تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی‌آف باشیم و نتایج خوبی را در لیگ کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه در لیگ جاری تیم جوان هایپر شاهین‌شهر و تیم پر سابقه گیتی‌پسند به عنوان نمیاندگان اصفهان در لیگ برتر حضور دارند ادامه داد: من از رقابت با گیتی‌پسند و برگزاری دربی اصفهان خیلی خوشحال هستم؛ بازی با تیم‌ها بزرگ به نفع ما است زیرا بازی با تیم‌های بزرگ باعث می‌شود بازیکنان ما دیده شوند و در آینده آن‌ها تأثیر‌گذار باشد.

رستمی در پایان گفت: امیدوارم در لیگ جاری با نمایش بازی تماشاگر پسند بتوانیم در کنار گیتی‌پسند به عنوان نماینده اصفهان خوش بدرخشیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.