کد خبر : 16716
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1393 - 10:33
دسته‌بندی نشده
-

دبیری:حضور شمسایی در زمین شرایط را عوض می کرد/ دوستی به جای خود،پیروزی هم می خواهیم

دبیری:حضور شمسایی در زمین شرایط را عوض می کرد/ دوستی به جای خود،پیروزی هم می خواهیم
مالک باشگاه دبیری تبریز گفت:دوستی ها به جای خود اما ما به دنبال پیروزی در سایه یک بازی زیبا و جوانمردانه هستیم.بازی رفت حاشیه ای نداشت و امیدوارم هر تیم شایسته است در بازی برگشت به پیروزی برسد.

افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی با تیم تاسیسات دریایی گفت:این یک بازی مهم در بالای جدول است که بازیکنان ما با روحیه خوبی برای این بازی آماده شدند.دوستی ها به جای خود اما ما به دنبال پیروزی در سایه یک بازی زیبا و جوانمردانه هستیم.بازی رفت حاشیه ای نداشت و امیدوارم هر تیم شایسته است در بازی برگشت به پیروزی برسد.

دبیری در مورد غیبت شمسایی در این بازی اذعان داشت:قطعا حضور شمسایی در زمین شرایط را عوض می کرد اما حالا که بازی نمی کند تمرکز بیشتری روی مربیگری دارد و این قضیه هم چندان به سود ما نیست.در هر صورت امیدوارم یک بازی زیبا را از دو تیم تماشا کنیم.

مالک باشگاه دبیری در مورد کاندیداتوری شهرام دبیری مدیرعامل این باشگاه در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد:امیدواریم شرایط به گونه ای شود که دکتر دبیری در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کمک حال باشند و اگر رای بیاورند تجربه چندین ساله خود در ماشین سازی، تراکتورسازی، شهرداری تبریز و دبیری را به منصه ظهور خواهند گذاشت.با حضور ایشان تمام تیم ها به یک چشم نگاه خواهند شد.البته گزینه های دیگر هم قوی هستند و امیدوارم هرکسی انتخاب می شود موثر باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

اگرشما دنبال برد بودی نیم فصل یک بازیکن اماده جذب میکردی

مرتضي پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

جناب دبیری جواد أصغری مقدم خودشو برای تیمت فدا کرد خودتان هم میدونید پس حمایت کن

تیریز پنجشنبه , ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱

یا مربی بیارید یا اصغری فقط مربیگری کنه بازی نکنه .فهمیدی اقای دبیری .مربی بازیکن جواب نمیده شمسایی چهار تا مربی بیرون داره خودش فقط بازی میکنه

عباس جمعه , ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

آقاى دبیرى با انتخاب اشتباه خودتان تیم دبیرى را در آستانه نابودى قرار دادید باید مربى خوب براى این تیم میاوردید اصغرى مقدم در حد و اندازه هاى بازیکن بزرگى مثل فرهاد فخیم نیست!!

نام جمعه , ۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱

داداش دبیری سلطان فرهاد فخیم رو بذار سرمربی این تیم دبیری یک تبریزی اصیل میخواد اصقری بهتره فقط بازی کنه!!برای دبیری آدم بزرگ باید مربی باشه نه اصقری!!