کد خبر : 7306
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1393 - 13:27
-

هاشم‌زاده: حضور بزرگسالان تجربه خوبی برای امیدها بود

هاشم‌زاده: حضور بزرگسالان تجربه خوبی برای امیدها بود
مربی تیم ملی فوتسال گفت: حضور چهار بازیکن بزرگسال در تمرینات امیدها تجربه خوبی برای امیدها بود، آنها نهایت همکاری را با کادر فنی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد هاشم‌زاده در مورد برنامه امیدها بعد از لغو تورنمنت دوبی اظهار داشت: تورنمنت چین روزهای ۳۱ تیر، یک و دو مرداد با حضور ما، چین، ویتنام و میانمار در چین برگزار می‌شود. بعد از برگشت از این رقابت‌ها کم‌کم باید خود را برای حضور در گرندپریکس برزیل که مهر ماه برگزار می‌شود آماده کنیم.

 وی افزود: با توجه به اینکه گرندپریکس بعد از آغاز لیگ پیش روی ما قرار دارد، در آینده در مورد نفرات اعزامی به این مسابقات تصمیم‌گیری می‌شود.

 هاشم‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا منتفی شدن حضور در تورنمنت دوبی و رویارویی با برزیل خللی در برنامه‌های تیم امید ایجاد نکرده، تصریح کرد: اگر می‌رفتیم تجربه خوبی می‌شد اما منتفی شد. همین که به همین واسطه چهار بازیکن بزرگسال به اردوی امید آمدند و کنار آنها تمرین کردند، خیلی خوب بود.

 مربی تیم ملی گفت: وقتی قرار شد به امارات برویم و با برزیل بازی کنیم حسن‌زاده، طیبی، صمیمی و توکلی به اردوی امید دعوت شدند. چند روزی با ما تمرین کردند و وقتی حضورمان در دوبی کنسل شد، اردو را ترک کردند چون برای حضور آنها در تورنمنت چین اقدامی نشده بود و بیشتر نظرمان این بود که امیدها محک بخورند. این بازیکنان نهایت همکاری را با ما داشتند و حضورشان در تمرینات امیدها خیلی خوب بود.
مربی تیم ملی همچنین در خصوص اضافه شدن محمد ناظم الشریعه به کادر فنی تیم ملی تاکید کرد: ایشان یکی از مربیان خوب و با اخلاق فوتسال ماست. قبلا هم گفته بودم تیم ملی برای شخص خاصی نیست و هر فردی که بتواند باید به تیم ملی کمک کند.

هاشم زاده در پایان درباره بحث دستیار اول و دومی در تیم ملی فوتسال با حضور ناظم الشریعه، گفت: در تیم ملی دستیار اول و دوم نداریم. همه در یک مجموعه و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم و این موضوعات هیچ معنایی ندارد.

منبع: فارس و مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

على سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

موفق باشى مربى اخلاق

ناسعيدباوي اهوازي سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲

سیدناظم الشریعه همه کاره تیم ملی

نام سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

اقای هاشم زاده حواست باشه زیرابت نزنه ناظم ااشریعه اخه تو این کار حرفه ای

كاكو سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵

اقای ایت اللهی خوب داره از موقعیت خودش واسه شیرازی ها استفاده میکنه …اخه ناظم چی بلد هست که باید گزینه مربی گری تیم ملی باشه چه افتخاراتی داره که باید بیاد تیم ملی غیر این که نتونست یک تیم درست حسابی تو شیراز درست کنه تا بازیکنای شیرازی الاف این شهر و اون شهر نشن..
اقای ایت اللهی هم که فقط دوست داره تو فدراسیون باشه دیگه نگاه نمیکنه فوتسال شهرش نابود شده حالا این اقایونم بکن مربی تیم ملی که گند بزنن به تیم ملی…
اقای ناظم و هاشم زاده اگه میشه بجای خدمت به تیم ملی و لابی کردن واسه رسیدن به این پست مربی گری خواهشاً همین وقتتونو بذارید واسه زنده کردن فوتسال شهرتون همون شهری که شماها رو به اینجا رسونده …فهمیدید!!!!!!!

وحید سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱

درود بر محمد هاشم زاده مرد اخلاق فوتسال

Vahid سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱

افتخاری اومد ابروشو درست کنه زد چشمشم کور کرد هاشم زاده کم بود ناظمم اومد

نام ... جمعه , ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۷:۰۹

چه بلایی داره به لطف افتخاری سر فوتسال ما میاد خدا رحم کنه