چرا معلوم بوده اما ممیزی سانسور همیشه هست
جام ملتهای فوتسال آسیا ۲۰۲۶
شمسایی در جشن قهرمانی شرکت نکرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در جشن قهرمانی این تیم در جام ملتهای فوتسال آسیا شرکت نکرد. درحالی که همه اعضای تیم روی سکوی قهرمانی بودند، وحید شمسایی به همراه دو دستیار خود با تاخیر به سکوی قهرمانی آمدند. شمسایی زمانی که به جایگاه حرکت میکرد، گلایههایی را
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در جشن قهرمانی این تیم در جام ملتهای فوتسال آسیا شرکت نکرد.

درحالی که همه اعضای تیم روی سکوی قهرمانی بودند، وحید شمسایی به همراه دو دستیار خود با تاخیر به سکوی قهرمانی آمدند. شمسایی زمانی که به جایگاه حرکت میکرد، گلایههایی را مطرح میکرد که مشخص نیست درباره چه موضوعی بوده است.

پس از اینکه مهدی تاج، مدال را بر گردن شمسایی انداخت، او پس از چند لحظه مدال را از گردن خود خارج کرد و در جشن قهرمانی هم حاضر نشد.
برچسب ها :وحید شمسایی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
اینهمه شهید مدافع امنیت دادیم جلادهای موساد مردم رو سر بریدن سوزوندن ما عزاداریم وحید شمسایی و تیمش هم مستثنا نیستند
دمشون گرم بابت تلاششون و سربلندی برای وطنمون
روسیاهیش بمونه به شبکه های اسراییلی عنترنشنال و بی بی سی و امثالهم
شمسایی آدم فرصت طلب است.
دمش گرم. مشخص از جنس مردمه
افرادیکه فرصت طلب هستندحرام لقمه اندهر ورزشکاروهنرمندایرانی بواسطه مجوزهای حکو مت که دراختیارش بوده به جایگاهی رسیده حرا م لقمه کسی است که درهنگام تحریم وجنگ بر طبل دشمن بکوبدوبادشمنان ایران همصداشود پست فطرت انهاهستندکه به جای دلگرمی به مر دم انهاراجوگیرواحساسی میکنندمادرجنگ، بابیگا نه هستیم هرانسان باشرف ایرانی که حرمت بزر گان خودراداردازسلطنت طلب، اشوبگر، اوباش، کو موله، منافق ماهواره ایهای خاین مزدوران وجیره خواران اجنبی منزجرمیباشددرعیراینصورت درحلال زاده بودنشان شک کنیدبزرگان ماسالهاتحت شکنجه ساواک واعدام شدندوانقلاب کردندایرانی باشرف حلال زاده استفراغ خودرانمیخوردوبه بزر گان خودپشت پانمیزند. هرکس وظایفی داردمن کشتی میگیرم درموردکشتی اظهارنظرمیتوانم بکنم خواننده هستی درموردصداوحنجره اطهار نظرکن،وووهیچ کشوری یک نیروی نظامیش شهیدنمیشودباچشم دیدیم بسبجی بی سلاح ولد زناهای اوباش سلطنت طلب سوزاندندمثله کردند صدهااتوبوس امبولانس اتش زدندونیروهای ا نتطامی بی سلاح راشهیدکردندابدانبایدنبایدکلمه رافت دراینموردبکاربرد. وانکه واژه کدخدامتشی و میانچی داردبایددستگیرکردچراماملت هزینه تخر یبهابدهیم اموال حامیان اغتشاشگران واوباش را کامل تاریال اخرتوقیف ومصادره کنیداگرازجیب ما ملت هزینه کنیدنمیبخشبم، همه اینهامتمول هستنددارایی خودوبستگانشان راکامل مصادره کنید.
مردم هرگز اغتشاشگر داعشی نیستند
افرادیکه فرصت طلب هستندحرام لقمه اندهر ورزشکاروهنرمندایرانی بواسطه مجوزهای حکو مت که دراختیارش بوده به جایگاهی رسیده حرا م لقمه کسی است که درهنگام تحریم وجنگ بر طبل دشمن بکوبدوبادشمنان ایران همصداشود پست فطرت انهاهستندکه به جای دلگرمی به مر دم انهاراجوگیرواحساسی میکنندمادرجنگ، بابیگا نه هستیم هرانسان باشرف ایرانی که حرمت بزر گان خودراداردازسلطنت طلب، اشوبگر، اوباش، کو موله، منافق ماهواره ایهای خاین مزدوران وجیره خواران اجنبی منزجرمیباشددرعیراینصورت درحلال زاده بودنشان شک کنیدبزرگان ماسالهاتحت شکنجه ساواک واعدام شدندوانقلاب کردندایرانی باشرف حلال زاده استفراغ خودرانمیخوردوبه بزر گان خودپشت پانمیزند. هرکس وظایفی داردمن کشتی میگیرم درموردکشتی اظهارنظرمیتوانم بکنم خواننده هستی درموردصداوحنجره اطهار نظرکن،وووهیچ کشوری یک نیروی نظامیش شهیدنمیشودباچشم دیدیم بسبجی بی سلاح ولد زناهای اوباش سلطنت طلب سوزاندندمثله کردند صدهااتوبوس امبولانس اتش زدندونیروهای ا نتطامی بی سلاح راشهیدکردندابدانبایدنبایدکلمه رافت دراینموردبکاربرد. وانکه واژه کدخدامتشی و میانچی داردبایددستگیرکردچراماملت هزینه تخر یبهابدهیم اموال حامیان اغتشاشگران واوباش را کامل تاریال اخرتوقیف ومصادره کنیداگرازجیب ما ملت هزینه کنیدنمیبخشبم، همه اینهامتمول هستنددارایی خودوبستگانشان راکامل مصادره کنید.
مردم هرگز اغتشاشگر داعشی نیستند صهیونیسم جلاد نیستند
اگر قاضی باشی هم از شاکی وهم از متهم سوال میکنی فقط از گفته انتر نشنال قضاوت نکنیم. وقتی مسیولین آن جنایتکاران تاریخ وادمخواران جزیره آگوستین شدن الگوی برخی اگر همه اعتراف کنند مثل اعتراف بوجود آورنده القاعده. و داعش اما برخی چون ذهن شویی شدن باور نخواهند کرد تا زمانیکه ایران شود لیبی یا سوریه. و ایجاد بازار برده فروشی باز فکر نکنم یقین حاصل کنند این یعنی دجال که حرفش را تا مغز استخوان وارد میکند با گل. وشیشه توهم پیروزی آدم سوزی وسر بریدن به سبک بازی های موجود علامه باید فهمید پشت پرده این بارها چیه طرف مرغ سر نمیبره اما انسان را سلاخی میکند چون در بازی برایش ملکه ذهنش کردن
مجید مطمئنی تب نداری،۷۵هزار زن و بچه کشتن جلاد نیست،ب کشور ما حمله کردن ۱۳۰۰نفر زن و بچه دانشمند،سردار،سرباز کشتن جلاد نیست،مدافع امنیت رو سوزاندن و سربریدن،پرستار رو آتیش زدن شعور یک نعمت هستش که ب هر کسی نمیدن،
تو جنگ ۱۲روزه،کی بود۱۳۰۰ دکتر و سردار،سرباز و کودک کشت،جلاد کیه مجید،شعور خوب نعمتیه که همه کس ندارن
کسی که سرهموطن خودش روببره،داعشیه؟ جنایتکارای تروریست دیگه بایدچکارمیکردن که بهشون بگن داعشی؟ داعش یه تفکره وهرکس پیرواین تفکرباشه،داعشیه.
مردم بله درست میگید””اماکوموله منافق سلطنت طلب اوباشان هرزه، وطنفروش، خاین ماهواره ای بهایی مردم نیستندیک مشت فاضلا ب کفتارزاد وحشی هستندبیشرفهاامبولانس واتو بوسهارااتش زدندهمه ادمهای حلال زاده دیدندما موربی سلاح راسوزاندندمثله کردنداینهامردم بود ندیاکفتارزاده،کرکس صفت رذل وحشی !؟؟؟ می دانیدامارشهدای مامورین چقدرمیباشد؟کمی با شعورقلم بزنیم فکرکنیم رسانه های اجنبی زیادی شایعه پراکنی دروغ میگویندایاانسان باشرف باو جدان فهیم حرف جیره خوارومزدوردلاری اجنبی
راباورمیکند؟مسلمادرهراشوبی من رهگدرممکن هست بیگناه بیخبرشهیدشوم. عمدی دران نیست هرچندممکن هست توسط مسلحهاسربازان نتانیا هوواسبق صدام وکوموله داعشی شهیدشده باشند بایددراین مواقع جهت تماشاکردن بیرون نرفت.وا قعیت شیرینی وحلواتقسیم نمیکنند.اتفاق رخ میدهد.جیبت محکم بگیررفیقت دزدخطاب نکن
بله . ولی ساعت ۹ شب با دو تا ماسک نمیان مقر نظامی بگیرن . اسمشم بزارن اعتراض
چرا پرت می گی . شمسایی زمانی که بازیکن بود افتخار آفرید .الانم که مربی افتخار آفریده.
برای دولتی ها عزادار نبود برای مردمی ک بی گناه کشته شدند توسط دولت عذار هستن نه ایشون بلکه همه ی مردم و از ورزشی تا سیاسی تو هم بیخود داستانو وارونه جلوه نده
هزاران نفر بی گناه قتل عام شدن
خدا با هث وبانی شو نابود کنه
اگریک امریکای به پلیس سنگ بزندبانک وبازاراتیش زند
پلیس امریکا چکارش میکند
درود بر شرفت
دمت گرم حال کردم نظرت رو خوندم
باید بدانیم وبدانند ازنام ایران بجای رسیده ایم این تاج را ازدست ندهیم
این رفتارها چیه هنوز نمیفهمید سایه جنگ رو کشوره شما عرق ملی ندارید یعنی این رفتارهای تفرقه انداز واقعا اعصاب خرد کنه تو این شرایط جنگی اعصاب خردکن. بسه دیگه جمع کنید این کاراتون رو
من که نصفه عمر شدم تا تموم شد ..سه گل اول کار را سخت کرد 😔😔
با سلام وخسته نباشید تمامی زحمت کشان سرزمینم امیدوارم شادی برگرده به ایرانم وقتی گل زدن وقهرمان شدن خیلی دوست داشتم باغرورشادی کنن ولی دیدم با قیافه بغض شده تو میدان وایستادن بغضم گرفت وگریه کردم چی شده مگه هم وطنان عزیزم سرزمین دوست داشتنیم خیلی دوستت دارم وطنم خدا لعنت کنه برای همه وطن فروشان و برخی مسئولان بی مسئولیت وبی وجدان بنازم به غیرت شما
وحید از خوشحالی توی پوست خود نمیگنجه.ولی به روی خود نمیاره.شانس آورد قهرمان شد وگرنه انتقاد بهش زیاده.تیم ما نمیتونه با پاسکاری تند و پی در پی توپ را به دروازه حریف نزدیک کنه.این نقض را باید حل کنند.
خدا رو شکر که تیم ملی فوتسال قهرمان جام ملتهای آسیا شد دم بچه ها و آقای وحید شمسایی گرم که این قهرمانی به ارمغان اوردند
شما اصلا مهم نیستید
کارشان هیچ نقصی نداشت همه مسائل را رعایت کردند هم مربیان و هم بازیکنان هیچ حاشیه ای ندارند هرچند به بازیهایی که با پا انجام می شود علاقه ندارم و فقط والیبالی هستم اما زحماتشان را در خور ارزش و احترام است شمسایی عالیه نمی شود چیزی برایش ساخت .
اتفاقا کسی که قهرمانی میاره مهمه.
اون شمایی که مهم نیستی.
واقعا فکر می کنید عزادارید یا عزادارید، شایدم ادا عزاداری رو درمیآید!
واقعا اگر نیروهای امنیتی نبودن الان ایران از جهنم سوریه هم بدتر بود
اونی که اعتراض داره به کشته شدن مردم اینا اغتشاشگرا بودن که کشته میشدن حالا اگر ماشین خودت رو آتش میزدن وجدانم چکار میکردی تروریستها بودن که مردم را میکشتن
دربودن افراد آمریکایی و صهیونیسم شکی نیست ولی خیلی هم دیدیم که غیر از این ها کسایی دیگر هم به مال و اموال ملت آسیب زدند، اگه نمیگید هوش مصنوعی بوده.
مال و اموالی که به آتش کشیده میشه با یه سنگی که یه شیشه رو میشکنه فرق داره عزیزم شما اگر منظورتون و درست بیان کنید بهتره اگر منظورتون اون چند تا فیلم یه که از تخریب اموال توسط نیروهای حکومتی اومده بیرون بهتره یکم به اینم فکر کنید که خیلی موارد میتونه دخیل باشه یکی اینکه همون افراد در لباس دوست افکار و اعمال دشمن و در سر دارند و یا اینکه این لباسها رو تهیه کردند و خیلی تابلو دارند فیلم میگیرن و صدا گذاری میکنند چرا راحت هر چیزی و میبینید باور میکنید
حاجی واقعا تو فضایی یا ادا آدم فضاییارو در میاری؟ اون خسارتی که اغتشاشتگرا به اموال زدن رو میدونی چقدر طول میکشه تا حکومت جبران کنه تا خدمت رسانیش مثل گذشته بشه و بدنه مردمی جذب کنه؟ برا چهارتا دونه آدم حکومت میاد خودشو تضعیف کنه؟ فکر کردی این تعداد نفرات خیلی نگران کننده است که حکومت بیاد فیلم بازی کنه؟
حکومتی که زیر بار ناکارآمدی اقتصادی بهش هجمه وارد میکنن خودش به اقتصادش ضربه نمیزنه…کسانی هم که به اقتصاد معترضن به اقتصاد ضربه نمیزنن..حرف ما اینه وقتی نه حکومت و نه معترض این کار رو نمیکنه فقط یکم هوشمندی میخواد تا بفهمی این کارا کار چه قماشیه
خدایا تو دیگه کی هستی واقعا.. استاد عزیز هزاران هزار اعتراف کردن به آتش زدن و سوزاندن مسجد و ماشین و خونه و .. میفهمییی اعتراف کردن. اون موقع شما داری اینارو میگی؟؟خیلی حیفیی عزیزم چش نخوری. البته مثل شما زیاد بودن رو هوا حرف میزنن بدون هیچ سند و مدرکی.کاش اعترافات منافقین و جوونایی که خام اونا شدنو از نزدیک میدیدی
انسان تو اون وضعیت حتی تو!هم می تونستی لباس سرهنگ بپوشی بیای تو میدون و شروع کنی ب آتیش زدن،انسان موندن سخته،انسان بمون انسان
احسنت
احسنت
لعنت به شما مردم اغتشاشگر نیستن
مردم عزیز کشور مون، شامل خانواده های نیروهای مدافع امنیت مون هستن که داغدار شهدایی هستن که به بدترین شکل ممکن و به دست شمر و یزید زمان تکه تکه شدن و زنده زنده سوختن…
شامل خانواده های مردم عادی هستن که صرفا رهگذر بودن و به دست اغتشاشگرای بی غیرت کشته و شهید شدن…
اغتشاشگرایی که کشته و تلف شدن، به هیچ وجه مردم عزیز ایران مون نیستن
واقعا حرف حق اغتشاشگر ایرانی نیست
احسنت به شما. واقعا مردم نمی بینند اسراییل وآمریکا و…چقدبرعلیه حکومت حق توطئه میکنن؟؟! مایا شیطان پرستان آدم خوار سازش نمی کنیم وپوزشونوبه خاک می مالیم
مردم عزیز کشور مون، شامل خانواده های نیروهای مدافع امنیت مون هستن که داغدار شهدایی هستن که به بدترین شکل ممکن و به دست شمر و یزید زمان تکه تکه شدن و زنده زنده سوختن…
شامل خانواده های مردم عادی هستن که صرفا رهگذر بودن و به دست اغتشاشگرای بی غیرت کشته و شهید شدن…
اغتشاشگرایی که کشته و تلف شدن، به هیچ وجه مردم عزیز ایران مون نیستن
الکی به خودتون نگیرید
دراین شرایطآقای شمسایی واقعاچرا؟دشمن شادکردن بخدا هنریست،وقتی شیپورجنگ نواخته می شود…
هیچکی خوشحالی نکرد مردان واقعی کشورمان همین ها هستند انقدر حال دل مردم بد هست که قهرمانی آسیا تیم ملی ایرلن نه به خودشون چسبید نه به مردم
شمسایی بدردنخور
تو به درد خوری
عجیب نیست که خودتون بشینید از خودتون تعریف کنید و به خودتون ودوستانتون ایشالله و ماشالله بگید خسته نشید از پاچه خواری!!!!
این چرت و پرتا چیه
ندیدی خوشحالی بازیکنا رو؟
باز این شمسایی رو دعوت کنن بیاد تلویزیون علتش رو توضیح بده، اولین نفری که ضایع میشه تویی که.
بیخود از آب گل آلود ماهی نگیر.
این قهرمانی پسران بزرگ منش ورزشکاران عزیز مردم سرزمین مان است با اتحاد میشود همیشه در قله ها بود نگاه سیاسی از بدنه ورزش دور شود با احترام به قشر امروزی جوانان ایران زمین نقش پیوند تمام ملتها آشکار میکرد
همین که بچه ها خوشحالی نکردن جواب کافی بود برای همه….
کافر همه را به کیش خود پندارد
این قهرمانی پسران بزرگ منش ورزشکاران عزیز مردم سرزمین مان است با اتحاد میشود همیشه در قله ها بود نگاه سیاسی از بدنه ورزش دور شود با احترام به قشر امروزی جوانان ایران زمین نقش پیوند تمام ملتها آشکار میکرد
تورو قرآن یه فکری به حال فوتسال کنید فقط همین
تبریک میگم ،ولی آقای شمسای باید توجشن شرکت میکرد با این کارشان که خداگنه تعمدتوکارش نبوده باشه آب درآسیاب دشمن ریخته ،انشالله دلیل قانع کننده دارد،ازچهره ای دوست داشتنی است اقاشمسای
باید شرکت میکرد سرمربی تیم احتمالا تاج قراردادش را تمدید نکرده
به نظر من نباید طعم شیرین قهرمانی را به بازیکنان و همراهانش تلخ کند
به نظر من نباید طعم شیرین قهرمانی را به بازیکنان و همراهانش تلخ کند
اقای شمسایی بازیکن خوبی بوده است اما مربی نیست به نظرم تیم ملی به جهت ذات فوتسال ایران در آسیا موفق شد و کادر فعلی تاثیرگذار نبوده اما سایر تیم ها واقعا پیشرفت داشته اند ایران هم باید مربی با دانش استخدام کند از زحمات شمسایی هم تقدیر شود
با تبریک واسه پیروزی ما نباید دشمن شاد بشیم موساد و سیا وبقیه دشمنان منتظر همین چیزان
با تبریک واسه پیروزی ما نباید دشمن شاد بشیم موساد و سیا وبقیه دشمنان منتظر همین چیزان
اینها وطن دوست نیستن هرجوری خیانت به کشور ومردم رو نمایان میکنند مرگ بر خاینین
وقتی مردم زجر می کشند شرکت نکردن شمسایی در جشن کار خوبی بود .
خودتون هم میدونین برای چی شرکت نکرد اولا با اوضاعی که پیش اومده وکشتار هایی که شده هیچ کس حتی بازیکنان موقع گل زدن شادی نکردن ثانیا خود شمسایی که شاید به دلیل شرایطی واجبارهایی که دارد با شال سیاه آن هم با اکراه حاظر شد
اختلافات آشکار و جناب تاج رانتی
مسلما اگر تمام تیم با هم بر روی سکو نمیرفتند بسیار زیباتر بود و جای یک سوال بزرگ بوجود میامد
چرااا؟
حالا که رفتن و دماغ تو سوخت
مردم ناراحت هستند بخاطر این همه جوان بی گناه که در اعتراضات کشته شدن
کمکم ریزش بازیگران و ورزشکاران و وکلا رو میبینیم این دسته گل محمدی خودتون بوده شاید اگه رفتارتون با مردم درست میکردین این نمیشد مشروعیت خودتونو نمیتونید با زور به دست بیارید خون شهدا پایمال نشه
اسم شهید، حرمت داره. کسی که با چاقو و شمشیر و تفنگ به دست میریزه تو خیابون و اموال مردم رو تخریب میکنه و امنیت مردم رو برهم میزنه و مردم رو میکشه، حیوانی بیش نیست.
مشروعیت به این نیست که یه حرومزاده ای اونور دنیا، مردم رو دعوت به اغتشاشات کنه و بشینه و کشته شدن شما رو ببینه تا خودش بیاد حکومت کنه.
عقل چیزی خوبیه. حتما ازش استفاده کنید، اگرچه طرفداران اون احمق عقلی ندارن.
شما هم که دنبال ربط دادن همه چی به همدیگه هستید و فرصت طلب
شما هم که دنبال ربط دادن همه چی به همدیگه هستید
تو این روزها دلایل برخی بازیکنان و مربیان مشخص هست.. نیاز به توضیح نیس.. ان شالله خداوند ملت ایران عاقبت بخیر کند و نفاق و جدایی بین ملت و دولت تموم بشه… کینه برچیده بشه
سلام، مطمئن بودم که تیم ملی ایران برنده میدان خواهد شد چون از تیم اندونزی بهتر و قویتر بود. حق تیم ملی فوتسال ایران قهرمانی بود اما نه به این سختی که حقیقتاً نزدیک بود سکته کنیم واقعاً.
به هر حال این پیروزی ارزشمند را ابتدا به سرمربی محترم تیم ملی و بعد به بازیکنان باتعصّب تیم ایران تبریک عرض مینمایم.
ارادتمندشما، یک هوادار
خداییش بهش نچسبید
با دعا و سلام و صلوات بازی را بردن
تیم ملی درحدواندالزهای خودش ظاهرنشد
باشرف
تیم فوتسال اشتباهات فردی خیلی زیاد داره باید روی انها بیشتر کار کرد.البته دلیل این اشتباهات به نظرم غرور این قهرمانیهاست که بعضی اوقات تیم رو دچار مسکر میکنه
سلام همانطور که همه می دانیم نتیجه بازی فوتبال قابل پیش بینی نیست واین یکی از جذابیتهای فوتبال است .وآقای شمسائی یکی از بازیکنان و مربیان موفق وبا افتخار ایران است ایشان افتخار جامعه ورزشی ایران است..
اگربه خاطر تروریست ها خوشحالی نکرده که منفور ملت میشه ولی اگر به این خاطر نبوده باید دید علتش چیست بعید میدونم شمسایی بخاطر موجودات پست وطن فروش نوکر اسرائیل کودک کش اینکار را کرده باشه
میدونی کار من معمولا روزایی که بیکارم چیه؟ میام اینجور کامنتایی که امثال تو مینویسن رو اسکرین میگیرم نگه میدارم بلاخره یه روزی تو آرشیو خبرگذاری بکار میان
واقعا از جان دل هم مربی و بازیکنان زحمت کشیدند که هیچ تلاشی بی مزد نخواهد بود و در مورد وحید شمسایی که ایرانی با تعصب و به دور از از هرگونه حاشیه است مسخره بازی هارو تمام کنید تو تله پازل دشمنان مهره بازی نباشید ببینید دشمن چطور در عقاید مردم رسوخ کرده روز روشن مردم رو هم صف آرایی کردند و اقعا مایه تأسف مایه ننگ مردم متمدن ایران است
قبول دارم که دشمنان در بین مردم رسوخ کردن ولی چرا باید مسوولین با فشار اقتصادی و تورم شدید باعث بشوند که راه رسوخ دشمنان هموار بشه
تا رگ گردنپای رهبر .پای نظام ولایت .پای کشور وخاک پاکش. ایستاده ایم.واز آمریکا واسرائیل زره ای واهمه نداریم حتی اگر هزار بار بکشند وسر ببرند ..
خدا لعنت کنه اون مسئولین رو
ولی ربطشون چیه؟؟
چون مسئولین نتونستن اقتصاد رو درست کنن، بیایم اغتشاش کنیم و مردم رو بکشیم؟؟
دشمن تا چه حد باید تو عقاید مردم رسوخ کنه که اینقدر وحشیانه هموطنتو بکشی؟؟
سلام تیم فوتسال ایران با مربی گری آقای شمسائی افتخار ایران همیشه پیروز خواهد بود..
نوشتم
متاسفانه هرکسی با پول این مردم به جایی میرسه خودشو گم میکنه به نظر من اگر میخوای طرفداری کنی لااقل طرف درست وایستا وعلنی وضعیت خودتو روشن کن
فقط میتونیم این پیام رو به تمام ایرانیان داخل کشور بدیم
واعتصمو بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا
همگی به ریسمان خدا چنگ زنید و پراکنده نشوید
باید همگی متحد و یکپارچه باشیم گوش به فرمان ولی امر ومسئولان جمهوری اسلامی تا دچار حربه ی دشمن نشویم این آشوب توسط آمریکا واسرائیل و مزدوران ووطن فروشان داخلی تو کشور برای تفرقه بین دولت و نظام بر پا شد باید بیدار شویم ممکنه دیر بشه و به سرنوشت لبنان سوریه دچار بشیم اونوقت تر و خشک با هم میسوزیم مثل همین اغتشاشات اخیر که مردم بیگناه توسط آشوبگران قتل و عام شدند اونوقت با دست خودمان جوانان و کودکان خود رو به سوی قربانگاه میفرستیم
هیچ کشوری دلش به حال ما نمیسوزه این مکر دشمنه چون ما این ۴۷ سال توسط همین کشورها ی بیگانه زجر کشیدیم با تحریم وترور این خدانشناس ها پس زود باید متحد بشیم تا دشمن خیال باطل نکنه مواظب جوانان وکودکانمان باشیم ومن الله توفیق
فقط میتونیم این پیام رو به تمام ایرانیان داخل کشور بدیم
واعتصمو بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا
همگی به ریسمان خدا چنگ زنید و پراکنده نشوید
باید همگی متحد و یکپارچه باشیم گوش به فرمان ولی امر ومسئولان جمهوری اسلامی تا دچار حربه ی دشمن نشویم این آشوب توسط آمریکا واسرائیل و مزدوران ووطن فروشان داخلی تو کشور برای تفرقه بین دولت و نظام بر پا شد باید بیدار شویم ممکنه دیر بشه و به سرنوشت لبنان سوریه دچار بشیم اونوقت تر و خشک با هم میسوزیم مثل همین اغتشاشات اخیر که مردم بیگناه توسط آشوبگران قتل و عام شدند اونوقت با دست خودمان جوانان و کودکان خود رو به سوی قربانگاه میفرستیم
هیچ کشوری دلش به حال ما نمیسوزه این مکر دشمنه چون ما این ۴۷ سال توسط همین کشورها ی بیگانه زجر کشیدیم با تحریم وترور این خدانشناس ها پس زود باید متحد بشیم تا دشمن خیال باطل نکنه مواظب جوانان وکودکانمان باشیم ومن الله توفیق
اینا فکر میکنند با شرکت کردنشان خیانت کردن به ملت داغدیده ولی به خدا با شرکت نکردن شأن دارند آب به آسیاب دشمن میریزند ما یک خانواده هستیم باید با ا شرکت کردن در فعالیتهای کشورمان مشت محکمی به دهان ابر قدرت ها بزنیم تا دشمن شاد نباشیم و جسارت حمله به کشورمان رو نداشته باشند اینا به دشمن شجاعت میدهند تا در امور کشور ما دخالت کنند مردم غزه رو ببین اگه به یهودیان اسرائیل اجازه اقامت در کشورشان رو نمیدادند حالا اینجور بدبخت آواره نبودند اونا میزبان شدند اینار اواره
اینا فکر میکنند با شرکت کردنشان خیانت کردن به ملت داغدیده ولی به خدا با شرکت نکردن شأن دارند آب به آسیاب دشمن میریزند ما یک خانواده هستیم باید با ا شرکت کردن در فعالیتهای کشورمان مشت محکمی به دهان ابر قدرت ها بزنیم تا دشمن شاد نباشیم و جسارت حمله به کشورمان رو نداشته باشند اینا به دشمن شجاعت میدهند تا در امور کشور ما دخالت کنند مردم غزه رو ببین اگه به یهودیان اسرائیل اجازه اقامت در کشورشان رو نمیدادند حالا اینجور بدبخت آواره نبودند اونا میزبان شدند اینار اواره حالا میخواد منتشر بشه یا نه من با چشم باز مطالبم رو عنوان کردم
دمشون گرم ۵ بار عقب افتادیم تو بازی یه بار هم تو پنالتی ها باز جبران کردن فقط یا بار جلو افتادین تو پنالتی ها قهرمان شدیم 💯💪
متاسفانه پول و قدرت خیلی ها رو کور کرده و نمیتوانند حقیقت رو درک کنند
سلام.ای کاش امثال:تاجها،که،،( خون این ملت رو توشیشه کردندوبه راحتی آب خوردن ،سرمیکشند)از بین میرفتند.تا مردم این دیار غصه خوردن (ایران)نفس راحتی میکشیدند.به امید یک ایران ،قدرتمند،پیشرفته،وآباد وشاد.
خاک تو سر تاجها
ای ول به فوتبالیستها
سلام چرا میخواهید حاشیه درست کنید کم در جامعه چالش وحاشیه داریم
سلام
ماشاالله یاشاسین کادرفنی وبچه های فوتسال
ولایت رو با هیچ عوض نمی کنیم.لعنت به دشمنان اسلام
سلام
ماشاالله یاشاسین کادرفنی و بازیکنان
قاتل جونای ایران کسی نیست جزاونایی که کشتن ودارن ازکشته هامون به نفع خودشون که هنوزی عده خوابن ونمیدونن چی به چیه فیلم بازی میکنن ولی تاکی پیش خداهم میتونید
شمسایی آخرین نفری بود که بازیکنان(مردم)همراهی کردوشادی نکرد
قاتل جونای ایران کسی نیست جزاونایی که کشتن ودارن ازکشته هامون به نفع خودشون که هنوزی عده خوابن ونمیدونن چی به چیه فیلم بازی میکنن ولی تاکی پیش خداهم میتونید’
شمسایی آدم مفتخوری است وباید برکنار شود.
بعضی هم شریک شغالند و هم رفیق گرگ،ومردم باید بیش از حد برای بعضی تره خورد نکنند ، آخه نمیشه هم ایرانی باشی و هم رفیق صهیون اینها باید مرز زندگیشان را مشخص کنند وگرنه احترام زیادی چندی بعد میشن کریمی،مزدک میرزایی و …و
…و..،
اصلا اهمیتی نداره. من در این دوره از بازی ها حتی یک مسابقه را نگاه نکردم با این که طرفدار پر و پا قرص فوتبال و فوتسال خصوصا ملی هستم. با این وضعیتی که پیش اومده در کشور، بازی فوتسال و قهرمانی یک ریال ارزش نداره
تواین مملکت هرکسی رو زیادی بادش کردیم توی صورتمون ترکید،فرقی نمیکنه سلبریتی باشه یاسیاسی یااقتصادی یاروحانی،رهبرفقط سیدعلی مردمیدان قاسم سلیمانی،پاینده وجاویدایران اسلامی،اللهم عجل لولیک الفرج.
اگرواقعا شاگردای باتعصبی بودندبایدهمشون باهم پشت سرشمسایی میرفتن ودرواقع این جشن رو برگزارنمیکردند،تاتودهنی باشه به آنهایی که خونهای به زمین ریخته جوانان وطن براشون اهمیتی نداره.
این نشون میده، شمسایی ناراحتیش از چیز دیگه بوده…
بعد یه عده لاشخور دارن ماهی گیری میکنن این وسط.
با سلام ،در این شرایط که دشمن صف آرایی کرده وبا مزدوران داخلی وخارجی کمر به قتل وکشتار هموطنان بسته،حرکت شمسایی واطرافیان هیچی توجیهی جز شاد کردن دشمن ندارد ،این حرکت زشتش به دور از شان حرفه ای وملی یک پهلوان یا حداقل یک قهرمان بود،با این حال به همه کسانی که در این پیروزی نقش داشتند تبریک وتهنیت و خداقوت می گویم،یادشهیدان وطن ،چه در پیروزی انقلاب یا دفاع مقدس ۸ ساله ،و۱۲ روزه وجنایت اخیر آمریکا واسرائیل و وطن فروشان داخلی به شهادت رسیدند گرامی ونام شان زینت بخش تاریخ ایران اسلامی شکوهمندباد
بازی خوبی بود
انسان های با شرف هیچ وقت از یاد مردم ایران نمیرن این مردم داغ دارن شما باشرفی که درد مردمو درد خودت میدونی
ما داغدار جوونایی هستیم که بی گناه کشته شدن.
والا اون داعشی زاده و عوامل موساد همان به که به درک واصل شدن
چرا تلویزیون از جشن قهرمانی چیزی نشان نداد؟
چرا برخی پیامها رو دو بار درج میکنید،؟ پاک کنید جا برای پیامهای جدید باشه .
شمسایی ولایتی عالی بود
انصاف داشته باشیم . مگه همین شمسایی نبود که تو عربستان با افتخار پرچم شیعه را بالا برد ؟ حالا به هر دلیلی ناراحته، کمی جنبه داشته باشیم. پیامهای تکراری را پاک کنید .
تیم ملی فوتسال به خیال اینکه بازی راحتی دارن وارد زمین شد ولی وقتی عقب افتادن بازیکنان همگی عصبی بودن گزارشگر هم تاکید میکرد به همین خاطر فرصت ها رو پشت سر هم از دست دادن البته از بازی خوب مالزی هم نباید گذشت ولی باز هم خوب بازی و جمع و جور کردن.خدا رو شکر
مالزی نبودا، اندونزی بود.
با اون همه هوادار انصافا سخته. انصافا سر تر بودیم و خیلی از موقعیت ها رو گل نکردیم. و خیلی گلای مفتی هم خوردیم. بازی رو به راحتی باید میبردیم. خود بچه ها بازی رو برا خودشون سخت کردن کمی.
چه ربطی داره ؟ چیه به کجا ربط میدید ؟ خوشحالی نکردن چه ربطی به اغتشاشات داره.مردم فقط همه چیز رو به هم ربط میدن.خوشحالی نکردن بخاطر این بوده خیلی تحت فشار بوده.هم از فدراسیون هم از رسانه ها که عملکرد تیم خوب نیست و از این حرفا.بنده خدا نتیجه خوبی هم گرفت.دیگه الکی هر چیزی رو به چیز دیگه ای الکی ربط ندین…
بد
کوییک شده یک میلیارد تومان شمسای بنده خدا بخاطر همون ناراحته چون از جنس مردم هس نه جیره خوار
واقعا حیف پول این مملکت که به این ورزشکاران ورزشکاران سلبریتی میدن.من اگه جای رییس فدراسیون بودم به مربی میگفتم بجای این بی غیرتها چهارتا وطنپرست با اصل ونصب ببرن که حداقل از برد تیم کشورشون خوشحال بشن.یعنی چی که بعد از هر گل ادا اطفار درمیارن و ادای غمگین بودن رو در میارن جامعه بین الملل اینها رو میبینن و به این همه بی غیرتی میخندن.فکر نکنین با این کارهاتون مرد بودنتون رو ثابت میکنین فقط وطن فروش بودنتون رو به همه جهان نشون میدین
واقعا حیف پول این مملکت که به این ورزشکاران ورزشکاران سلبریتی میدن.من اگه جای رییس فدراسیون بودم به مربی میگفتم بجای این بی غیرتها چهارتا وطنپرست با اصل ونصب ببرن که حداقل از برد تیم کشورشون خوشحال بشن.یعنی چی که بعد از هر گل ادا اطفار درمیارن و ادای غمگین بودن رو در میارن جامعه بین الملل اینها رو میبینن و به این همه بی غیرتی میخندن.فکر نکنین با این کارهاتون مرد بودنتون رو ثابت میکنین فقط وطن فروش بودنتون رو به همه جهان نشون میدین
دمش گرم
بنده خدا پول بهش کم دادن گلایه کرده به تاج. دیدی جام بردیم با میلیاردا تومن پول
با کدوم مردم همدردی ک رده باکسایی که مسجد آتشزدن یا نیروی انتظامی شهید کردن
حیف بیتالمال که خرج همچین احمفایی بشه
👍
😐😐😐😐😐
اگه غیرت ایرانی داشتی بایدبه احترام سرفرازی ایران درجشن سربلندی ایران شرکت می کردی
آقای شمسایی هم از لحاظ عملکرد و هم از لحاظ اخلاق بی نظیر.
خدا حفظت که قهرمان
زنده باشی
🌹🌹🌹🌹
شمسایی مرد هزار چهره و هزار رنگ
اینایی که ضد انقلاب هستن دقت کنین به کامنتهاشون الان فهمیدم عین شیطان میمونن اومده میگه از جنس مردمه آخه… مگه مردم چند صد تا بیغیرت وطن فروشن ناموس فروشن نه مردم غیرت دارن زود وا نمیدن کلا فروشنده نیستن اونایی که غیرت دارن حتی گلشیفته فراهانی یا فریبرز عرب نیا که تو آمریکا هستندست خودشون نیست غیرت دارن دیدین چی گفتن
نه دائی اسرائیل کجاست هشت سال عرب تجاوز کرد این همه مردم بخاطرخاک وناموس حکومت رفتن شهیدشدان،من دشمن نظامی که بادل جان قبول کردیم نیستم،مردم این همه پشت رهبری بودن تو گفتی شهید،بازم رفت عرب آوردمردمی به تیربستن،نمیخواندکسی جای آخارابگیرند۴۷سال بخاطررهبراومدان صحنه،گفت گرسنه نداریم به جای کمک دادی به عربهای که هشت سال دشمن جمهوری اسلامی بودن مردم بخاطررهبرشان جلوتیروایستادان،والله مردم پسرشان نمیخواندوالله خدمت کن اگه اسرائیل جرات کنه به ایران گج نگاه کن گرسنگی آدم خدارافراموش می کنند هشت سال با دست خالی جلوتیروایستادان،ام و همان تیرازدست خودی میخورانند والله مردم حضرت امام دوست دارن چرافکرمی کنی دشمنان الان بچه ۴گوشی میخواد،دیدی باسردارماعرب چکارکردن سردار سلیمانی اسمش میامداسرائیل توسوراخ موش بوداماعرب بازم خیانت کرد،لبیک یاخامنه ای،به داد مردم برسیدطرف دشمن نظامه اماتوجلدشیطان ،میخواهندمردم دشمن نظام بشند،والله توصلح کن آمریکابفهمه مردم پشت رهبرهستن با دست خالی باشیم اون همه چیز داشته باشه جرات حمله به ایران ونداره،جوان افسرده یک بار رسیدی چیه،نمیگم کاری نکردن اماعدی جیباشان بزرگ
لعنت خداوند بزرگ بخشنده ومهربان بر ظآلمان و دروغگویان
ضمن تبریک این پیروزی به همه مردم ایران عزیز واسلامی،به سرمربی ولایتمدار این تیم جناب آقای وحید شمسایی باید تبریک ویژه بگوییم.درود بر وحید شمسایی،این سرمربی نامدار وبا لیاقت.
ازقدیم گفته اند وقتی یک نفر را زیاد تحویل بگیرید خودش را گم می کند فکر میکند شخص خیلی مخصوصی شده خیر همونی بود که هستی فکر گنده شده
مثل همیشه مربی ایرانی وقتی قهرمان میشه ادا واطوار در میاره همیشه باید کاری کنند که خوشی قهرمانی به دل هیچکس نچسبه باید جلوی یک مشت غریبه آبروریزی کنند محمدبن هم هر وقت تیم کشتی فرنگی قهرمان میشد همینطور ناز میکرد که تیم خوب ساپورت نشد وما در اردو خوب تامین نشدیم واز این حرف ها خلاصه همیشه باید حاشیه درست بشه حالا تاج رئیس فدراسیون باید با یک جعبه شیرینی برود درخانه وحید شمسایی از دلش دربیاره که جناب سرمربی چی شده دل نازکت رنجیده 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
خب بیایم منطقی نگاه کنیم:
اگر قرار بود به خاطر وضعیتی که اتفاق افتاده، تیم ملی کاری بکنه که ناراضیتیشو نشون بده، همون ابتدا بچه ها باید گروهی اصلا یه کار میکردن بالا نیان، وقتی میان فینال و با اینکه ۵ بارم عقب میفتن اما دوباره برمیگردن، یعنی دنبال کسب افتخارن. وقتی گل میزنن با اینکه جشن نمیگرفتن اما خوشحال بودن. وقتی جشن قهرمانی به پا میشه و جام رو بالاسر میبرن، بازم خوشحالن.
این وسط یه عده جماعت لاشخور که میخان از آب گل آلوم ماهی بگیرن، میان به نفع خودشون بعضی از رفتارها رو توجیه میکنن.
آقا وحید شمسایی نون حلال و پاکی خورده، محبت اهل بیت تو دلشه، بسیجی و انقلابیه، دوست دارن رهبر و نظامه، ایرانی اصیله، ریشه داره در این مملکت، برای این مملکت افتخار کسب کرده.
ایشون با امثال علی کریمی خیلی فرق دارن. هر علتی داشته و هر چی بوده به خود ایشون مربوطه، ممکنه بعدا هم دعوت بشه تلویزیون و صحبت هم بکنه در مورد اتفاقات و حواشی. اونجا خیلیا ضایع میشن. پس کاسه ی داغتر از آش نشید بی خود.
با این داغدار خانواده شهدا خضوصا شهدای امنیت و نیروهای بسیجی هستیم، اما تبریک میگم به هموطنان عزیز و ایراندوست و همه ی بازیکنان و اعضای تیم ملی خصوصا سرمربی محترمشون آقا وحید شمسایی که لیاقت ایشون برای ما ثابت شده است. امیدوارم روزی برسه که تمام رشته های ورزشی جامعه ی ما دست افراد متخصص و پاکدست و لایقش بیفته مث وحید آقا که مربی تیم فوتساله.
این شد اقا وحید
شخصیتت که بچه باشد ودر کودکی جامانده باشد در پیری هم قهر می کنی، داداش هر کسی علی دایی و رسول خادم نمیشه، علی دایی پهلوان، شهریار شیر ایران زمین، علی دایی مرد مردان،
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 144 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴۳