کد خبر : 63795
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اردیبهشت 1395 - 12:46
-

چرا زمان اردوی تیم‌ملی فوتسال تغییر کرد؟

چرا زمان اردوی تیم‌ملی فوتسال تغییر کرد؟
اردوی تدارکاتی تیم‌ملی فوتسال که قرار بود از پنجم اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی آغاز شود با 2 روز تاخیر 7 اردیبهشت برگزار می‌شود که این اتفاق بی‌دلیل نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته فوتسال از برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی فوتسال از ۷ تا ۱۸ اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی زیر نظر محمد ناظم‌الشریعه خبر داد در حالی که پیش از این قرار بود بازیکنان پنجم اردیبهشت در اردو حضور داشته باشند.

مهدی جاویدی مدیر رسانه‌ای تیم‌ملی فوتسال در خصوص علت این موضوع چنین گفت: جابجایی زمان اردو به آیین افتتاح مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران در سالن فوتسال آکادمی فوتبال باز می‌گشت که قرار است با حضور نماینده فیفا مورد بهره‌برداری قرار ‌گیرد که این مراسم روز دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ در سالن فوتسال آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود.

وی افزود: با این احتساب با توجه به تزئینات سالن فوتسال آکادمی و آماده‌سازی آن برای مراسم افتتاحیه عملا اردوی روز یکشنبه تیم‌ملی نیز تحت شعاع قرار می‌گرفت که با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و رایزنی میان رئیس کمیته فوتسال و سرمربی تیم‌ملی تاریخ شروع این اردو به روز ۷ اردیبهشت ماه موکول شد.

گفتنی است اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو به این شرح است: سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، جواد اسفندیاری، مرتضی فراهانی، محمد کشاورز، فرهاد توکلی، حمید احمدی، افشین کاظمی، قدرت بهادری، علیرضا وفایی، سعید افشار، محمد طاهری، مهران عالیقدر، قاسم عروجی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، اصغر حسن‌زاده، مهدی جاوید، حسین طیبی، احمد اسماعیل‌پور، میثم برمشوری، طاها مرتضوی، علیرضا ره‌انجام.

لازم به ذکر است این بازیکنان ۷اردیبهشت ساعت ۹:۰۰ صبح باید خود را به کادر فنی تیم‌ملی معرفی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.