کد خبر : 86146
تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1395 - 18:07
-

باغبان صالحی: مقابل مس می توانستیم بازنده یا برنده باشیم/ اگر حمایت شویم، بهتر هم می شویم

باغبان صالحی: مقابل مس می توانستیم بازنده یا برنده باشیم/ اگر حمایت شویم، بهتر هم می شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد باغبان صالحی سرمربی طرح و توسعه قزوین در مصاحبه با خبرنگار fut5al در خصوص کسب یک امتیاز ارزشمند در برابر مس سونگون گفت : ما در این بازی هم می توانستیم برنده باشیم و هم بازنده . سرمربی طرح و توسعه افزود: با توجه به مشکلاتی که در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد باغبان صالحی سرمربی طرح و توسعه قزوین در مصاحبه با خبرنگار fut5al در خصوص کسب یک امتیاز ارزشمند در برابر مس سونگون گفت : ما در این بازی هم می توانستیم برنده باشیم و هم بازنده .
سرمربی طرح و توسعه افزود: با توجه به مشکلاتی که در این هفته داشتیم بدون حتی یک جلسه تمرین پا به این مسابقه گذاشتیم و بازیکنانم با یک عملکرد خوب و شجاعانه توانستند در برابر مس سونگون که یکی از بهترین تیم های حال و حاضر لیگ ما هست، یک امتیاز ارزشمند را بدست آورند.

وی در مورد شرایط فوتسال قزوین افزود: مطمئنا استان قزوین در زمینه فوتسال دارای استعداد و پتانسیل بسیار خوبی است . همانطور هم که مشاهده کردید امروز بدون تمرین توانستیم از این بازی سخت امتیاز بگیریم . قطعا اگر مسئولان از این تیم حمایت های لازم را داشته باشند در ادامه راه می توانیم نتایج بهتری را هم کسب کنیم .

باغبان صالحی در مورد ادامه دادن بازی ها با این شرایط خاطر نشان کرد: با توجه به کسب این نتیجه، ما امیدوار هستیم که از سمت مسئولان به تیم ما کمک شایانی صورت بگیرد تا مشکلاتمان برطرف شود و بتوانیم با خاطر آسوده تری به ادامه راه فکر کنیم ‌.

وی درنهایت تاکید کرد :از‌ همه بازیکنانم که امروز شجاعانه بازی کردند و خوب جنگیدند تشکر میکنم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.