کد خبر : 88422
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1395 - 9:48
-

رکورد جالب تیم دبیری تبریز/ دریافت یک گل در سه بازی

رکورد جالب تیم دبیری تبریز/ دریافت یک گل در سه بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در رشته فوتسال با توجه به ماهیتش گل‌ها زیادی در یک بازی رد و بدل می‌شود و کمتر بازی در فوتسال کم گل می‌باشد، به همین جهت حتی بهترین دروازه‌بان جهان نیز در فوتسال نیز به سختی موفق می‌شوند دروازه تیمشان را در یک دیدار بسته نگه دارند. اما در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در رشته فوتسال با توجه به ماهیتش گل‌ها زیادی در یک بازی رد و بدل می‌شود و کمتر بازی در فوتسال کم گل می‌باشد، به همین جهت حتی بهترین دروازه‌بان جهان نیز در فوتسال نیز به سختی موفق می‌شوند دروازه تیمشان را در یک دیدار بسته نگه دارند.

اما در سه هفته اخیر در لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری تبریز به رکورد قابل توجه‌ای دست یافته است.

این تیم در سه بازی آخر خود تنها یک گل دریافت کرده و گرتو دروازه‌بان بزریلی این تیم در دو بازی کلیت شیت کرده و دروازه تیمش را بسته نگه داشته است.

تیم دبیری تبریز در هفته هجدهم ۴ بر ۱ برابر تیم مقاومت البرز به برتری دست یافته و در تبریز مقابل تیم شهروند ساری با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسیده و در شیراز نیز با ۴ گل ارژن این شهر را شکست داده است.

شاگردان اصغری‌مقدم در دو بازی انتهایی خود گلی دریافت نکرده است.

تیم فوتسال دبیری تبریز در پایان هفته بیستم با ۴۱ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. این تیم در هفته بیست و یکم در قم مهمان تیم یاسین پیشرو این شهر است.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.