کد خبر : 88417
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1395 - 1:49
دسته‌بندی نشده
-

پبروزی قاطع برزیل و اسپانیا مقابل میزبانان خود

پبروزی قاطع برزیل و اسپانیا مقابل میزبانان خود
امشب نیز همچون چند شب گذشته تیم‌های ملی فوتسال در دیدارهای دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امشب نیز همچون چند شب گذشته تیم‌های ملی فوتسال در دیدارهای دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند. در جذاب‌ترین بازی امشب تیم‌های پرتغال و روسیه در سالن ورزشی شهر  توردا مارینا، پرتغال به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید. هر چهار گل این دیدار جذاب در نیمه نخست به ثمر رسید. برونو کوئلیو (دقیقه ۳) و آنیلتون (دقیقه ۱۹) برای پرتغال و آنیلتون (گل‌بخودی در دقیقه ۱۵) و آرتم نیازوف (دقیقه ۱۷) برای روسیه در این دیدار گل‌زنی کردند. در این دیدار پرتغال بازی را با ترکیب کریستیانو، برونو کوئلیو، فابیو سسیلیو، ژوا ماتوس و ریکاردینیو آغاز کرد. در سوی دیگر زمین نیز روسیه با ترکیب دیمیتری پوتیلوف، ولادیسلاو شایاخماتوف، آرتم آنتوشکین،  آندری آفاناسیف و اندری باتیرف بازی را آغاز کرد. روسیه در دیدار نخست موفق شده بود پرتغال را ۳ بر ۲ شکست دهد.

در دیگر دیدار امشب اسپانیا موفق شد اوکراین را در خانه خودش ۴ بر ۲ شکست دهد. این در شرایطی بود که تیم ملی اوکراین تا دقیقه ۳۷ مسابقه، ۲ بر صفر از حریف قدر خود پیش بود. رافا یوسین (دقایق ۳۷ و ۳۸)، آیکاردو (دقیقه ۳۹) و ببه (دقیقه ۳۹) برای اسپانیا در این دیدار گل‌زنی کردند. گل‌های اوکراین نیز توسط ژوربا (دقیقه ۹) و سوروکین (دقیقه ۳۴) به ثمر رسید. اسپانیا این دیدار را با ترکیب کارلوس بارون، اورتیز، مارک تولرا، آدولفو و رافا یوسین آغاز کرد. این دو تیم در دیدار نخست به تساوی یک بر یک رضایت داده بودند.

در آخرین دیدار دوستانه و غیر رسمی امشب، برزیل در روزی که برای نخستین بار پی‌سی اولیورا را بر روی نیمکت خود می‌دید به مصاف تیمی منتخب از منطقه کاتالونیا اسپانیا رفت. برزیل که با ترکیبی از بازیکنان لژیونر خود پای به این مسابقه گذاشته بود موفق شد این تیم را با گل‌های فرائو و برونو تافی (هر کدام دو گل)، ۴ بر صفر شکست دهد.

 

نتیجه دیدارهای دوستانه:

۲۹ ژانویه (۱۰ بهمن):

* اوکراین ۲ – اسپانیا ۴ / شهر: کیف، اوکراین

* پرتعال ۲ – روسیه ۲ / شهر: توردا مارینا، پرتغال

* کاتالانیا صفر – برزیل ۴ / شهر: گرانیرس، اسپانیا

 

برنامه دیدارهای آینده:

۳۰ ژانویه (۱۱ بهمن):

* ایتالیا – صربستان / شهر: آرتزینیانو، ایتالیا

۳۱ ژانویه (۱۲ بهمن):

* کاتالانیا – برزیل / شهر: سابادل، اسپانیا

۱ فوریه (۱۳ بهمن):

* ایتالیا – صربستان / شهر: ویلربا، ایتالیا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.