کد خبر : 257517
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 - 22:52
-

شرافتی : آناصنعت به تعهدات خود عمل می کند | برای فصل آینده از سرمربی تیم برنامه خواسته ایم

شرافتی : آناصنعت به تعهدات خود عمل می کند | برای فصل آینده از سرمربی تیم برنامه خواسته ایم

مدیرعامل باشگاه آناصنعت پاسارگاد تاکید کرد باشگاه به زودی به تعهدات مالی خود در قبال تیم عمل می کند و برای فصل آینده نیز برنامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سید محمد شرافتی با تاکید بر پایبندی باشگاه آناصنعت به تعهدات خود اظهار کرد: طی جلسه ای که امروز با حضور سید مجید شرافتی ریاست هیئت مدیره، حسین صبوری سرمربی و علی مسعودی مدیر تیم برگزار کردیم مقرر شد مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر ما در دست پرداخت قرار گیرد.

وی افزود: باشگاه آناصنعت هیچ برنامه ای برای توقف فعالیت خود در لیگ برتر فوتسال ندارد و طی جلسه امروز، تصمیم بر این شد که تیم با حداکثر قدرت و انگیزه کار خود را در ادامه لیگ برتر تا پایان فصل ادامه دهد.

مدیرعامل باشگاه آناصنعت همچنین عنوان کرد: ریاست هیئت مدیره باشگاه امروز در جلسه با سرمربی تیم از ایشان برای فصل آینده برنامه خواستند و ما بر تدام حضور در سطح اول فوتسال ایران تاکید داریم و مشکلات فعلی نیز بتدریج رفع خواهد شد.

وی در خصوص آسیب دیدگی سوران بالکانه، ضمن ابراز تاسف از این اتفاق برای بازیکن جوان و باارزش آناصنعت گفت: از بالکانه در این شرایط کاملا حمایت می کنیم. امور پزشکی او در دست اقدام است و سوران با پشتیبانی باشگاه نزد بهترین کادر پزشکی مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.