کد خبر : 267040
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1403 - 9:59
-

تداوم بلاتکلیفی نماینده قم در لیگ برتر

تداوم بلاتکلیفی نماینده قم در لیگ برتر

نماینده قم در لیگ برتر فوتسال وضعیت نامشخصی دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، چندی پیش رضا بمانی مسئول کمیته فوتسال قم خبر داد منتظر خبرهای خوش برای نماینده فوتسال قم باشید و در ادامه، حدود ۲ هفته قبل که هیات دولت در قم حضور داشت، یکی از خبرهای مهم ورزشی «موضوع یک اسپانسر جدید» برای نماینده لیگ برتری فوتسال قم بود که آن مقطع گفته شد به دلیل مشغله استاندار و … جلسه‌ای برای نهایی شدن حضور این حامی مالی بعد از سفر رئیس جمهور در استانداری برگزار می‌شود.

اما همچنان فوتسال دوستان قمی به نوعی سرکارند و باید منتظر ماند و دید بعد از اتفاقات اخیر و حوادث تلخی که سپری شد، با توجه به فاصله زمانی اندک تا شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال، آیا این جلسه برگزار می‌شود؟ و آیا واقعا بحث حضور اسپانسر جدید برای فوتسال قم حقیقت دارد؟

قدرت الله باقری رئیس هیات فوتبال قم هم گفته بود: نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و استاندار قم به صورت جدی پیگیر وضعیت نماینده قم در لیگ برتر فوتسال هستند که امیدواریم در چند روز آینده نتیجه ای حاصل شود.

این در حالی است که نقریبا تمامی تیم های لیگ برتر تمرینات خود را شروع کرده و یا در حال جذب بازیکن برای استارت زدن هستند اما نماینده قم حتی حامی مالی و اسم هم ندارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.