کد خبر : 267399
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403 - 9:19
-

خداحافظی ستاره ایران از تیم قهرمان با زبان اسپانیایی

خداحافظی ستاره ایران از تیم قهرمان با زبان اسپانیایی

فوتسالیست ایرانی پالما پس از تجربه دو قهرمانی اروپا تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، باشگاه مایورکا پالما اسپانیا اعلام کرد حسین طیبی حاضر به تمدید قرارداد نشده و پس از دو سال درخشان که در این تیم داشت، تصمیم به جدایی گرفته است.

ستاره ایرانی تیم فوتسال مایورکا پالما پس از تجربه دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همراه با این تیم تصمیم به جدایی گرفت و در یک مراسم توسط باشگاه اسپانیایی که روز گذشته برگزار شد، به پایان کارش در پالما رسید.

حسین طیبی پس از دوران موفقی که در غیرت قزاقستان و بنفیکا پرتغال داشت و قهرمانی در لیگ داخلی، آقای گلی و حضور در جمع چهار تیم برتر و فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرده بود، در پالما اسپانیا به دو قهرمانی اروپا دست یافت تا پرافتخارترین لژیونر تاریخ فوتسال ایران شود.

طیبی در آخرین روز حضورش در باشگاه پالما به زبان اسپانیایی مصاحبه‌ای انجام داد و از اعضای این باشگاه تشکر کرد و گفت: «همیشه برای من صحبت در چنین لحظه‌ای (خداحافظی) سخت است. می‌خواهم در ابتدا از طرفداران تیم و بعد از بازیکنان، مربیان و کادر پزشکی تیم و همه افرادی که در باشگاه حضور دارند، تشکر کنم. از وادیو، سرمربی و تیرادو، مدیر باشگاه پالما به دلیل اعتمادی که داشتند، تشکر می‌کنم و بابت همه چیز ممنونم.»

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.