کد خبر : 267889
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1403 - 16:56
-

حمله سنگین گهرزمین به مارکت تابستانی/ سیرجان شاه ماهی فوتسال را بعد از ۱۰سال به ایران بازگرداند

حمله سنگین گهرزمین به مارکت تابستانی/ سیرجان شاه ماهی فوتسال را بعد از ۱۰سال به ایران بازگرداند

حسین طیبی پس از چندین سال حضور در اروپا سرانجام با پیوستن به گهرزمین سیرجان به لیگ‌برتر ایران بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، گهرزمین باشگاه پر سر و صدای این روزهای نقل و انتقالات فوتسال، بالاخره ضربه سنگین خود را به مارکت تابستانی لیگ‌برتر زده و با بازگرداندن شاه ماهی ایرانی فوتسال از سفر دور اروپا، بمب اصلی نقل و انتقالات ایران را ترکاند.

حسین طیبی کاپیتان تیم‌ملی فوتسال ایران که پس از حضور در روسیه، قزاقستان و پرتغال، دو فصل گذشته را در اسپانیا پشت‌سر گذاشته و دو عنوان قهرمانی اروپا را به کارنامه خود اضافه کرده بود، سرانجام متقاعد شد به وطن بازگشته و پیراهن باشگاه آتیه‌دار گهرزمین سیرجان را بر تن کند.

لژیونر ایرانی فوتسال که حالا با انتقال به گهرزمین همه نگاه‌ها را در فوتسال جهان به سیرجان خواهد دوخت، این فصل به دنبال اتفاقاتی برای این تیم است که بتواند استان کرمان را برای اولین بار در تاریخ فوتسال ایران قهرمان کند.

گفته می‌شود قرارداد حسین طیبی نیز با گهرزمین سه ساله تنظیم شده تا مشخص شود که مدیران این باشگاه با برنامه‌ای بلند مدت، سودای اتفاقات بزرگتری را برای هواداران تیمشان در سال‌های آینده در سر دارند.

طیبی در حالی پس از حضور ۱۰ساله در فوتسال اروپا به ایران بازمی‌گردد که سابقه بازی در تیم‌های نوریلسکی نیکل روسیه، غیرت آلماتی قزاقستان، بنفیکای پرتغال و پالمای اسپانیا را در کارنامه دارد و حالا با این تجارب خود می خواهد به سیرجانی ها کمک کند تا سطح این باشگاه را به استانداردهای روز اروپا نزدیک کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.