کد خبر : 267884
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1403 - 16:50
-

گهرزمین علیه دوقطبی فوتسال/ مرد سال آسیا رسما به سیرجان پیوست

گهرزمین علیه دوقطبی فوتسال/ مرد سال آسیا رسما به سیرجان پیوست

تیم فوتسال با جذب مسلم اولاد قباد رسما علیه دوقطبی فوتسال ایران وارد گود شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مسلم اولادقباد لژیونر جذاب فوتسال ایران که یک فصل به یادماندنی را با دریبل‌های خود برای هواداران پالما قهرمان دو دوره اروپا رقم زده بود با توافق با باشگاه گهرزمین راهی سیرجان شد تا بار دیگر در کشور خودش به میدان برود.

مدیران گهرزمین سیرجان در ادامه برنامه‌ریزی فوق‌العاده خود، برای لیگ‌برتر ۱۴۰۳ نقشه قهرمانی ریخته‌اند و به همین منظور نیز سراغ نفراتی رفته‌اند که موفقیت تیم سوم جدول سال گذشته را در قواره یک مدعی بیش از پیش تضمین کنند.

این تیم حالا پس از سالار آقاپور به عنوان ملی‌پوشی جوان، آینده‌دار و حالا باتجربه امروز از مسلم اولادقباد تکنیکی و گره باز کن به عنوان دیگر ستاره خود برای فصل آینده رونمایی کرده تا رسما علیه دو قطبی مرسوم سال‌های گذشته گیتی‌پسند و مس به پا خیزد.

خبرها از سیرجان چنین است که قرارداد اولادقباد نیز همچون آقاپور سه ساله تنظیم شده تا موید برنامه‌های بلند مدت حسینی مدیرعامل گهرزمینی‌ها برای دستیابی به افتخاراتی فراتر از قهرمانی در ایران در یکسال باشد. حضور آوردگاه‌های آسیایی و حتی جهانی در سطح باشگاهی که به نظر از لیگ آینده طلسم آن ابتدا در آسیا شکسته خواهد شد و ترکیبی از چهره‌های مطرح و توانمند می‌توانند نماینده سیرجان را فراتر از ایران بر سر زبان‌ دنیا بیاندازند.

شنیده ها حاکی است که این پایان کار سیرجان در مارکت تابستانی نیز و هنوز یک بمب دیگر نقل و انتقالاتی این تیم عمل نکرده باقی مانده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.