کد خبر : 268948
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1403 - 15:01
-

اصولی:مربی اسپانیایی قرارداد بست؛ منتظر گزینه بعدی شمسایی هستیم/امیدوارم قرارداد شمسایی هفته آینده امضا شود

اصولی:مربی اسپانیایی قرارداد بست؛ منتظر گزینه بعدی شمسایی هستیم/امیدوارم قرارداد شمسایی هفته آینده امضا شود

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت که در انتظار معرفی گزینه پیشنهادی کمیته فنی برای سرمربیگری تیم امید و گزینه دستیاری وحید شمسایی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، احسان اصولی درباره برنامه‌های پیش روی تیم ملی فوتسال ایران تا جام جهانی ۲۰۲۴ گفت: شش هفته لیگ برتر را برگزار می‌کنیم و رقابت‌ها از ۲۶ مرداد تعطیل می‌شود. کادر فنی تیم ملی چهار بازی دوستانه از ما خواسته بود و بر اساس لیست مربیان، مذاکرات خودمان را آغاز کردیم. در روزهای سوم و پنجم شهریور میزبان کرواسی خواهیم بود. همچنین دعوتنامه‌ای برای سفر به قزاقستان و دو بازی دوستانه با تیم ملی این کشور دریافت کردیم.

۹ و ۱۱ شهریور با قزاقستان بازی می‌کنیم
وی در مورد مشکل ایران برای بازی با قزاقستان خاطر نشان کرد: در دعوتنامه قزاقستان، روزی برای تمرین تیم ملی دیده نشده بود و تعداد کمی برای اعضای تیم در نظر گرفتند. با پیگیری‌های انجام شده، یک روز به تعداد روزهای حضور تیم در قزاقستان اضافه و مسئله تعداد اعضای کاروان برطرف شد. ملی‌پوشان روز ۷ شهریور به قزاقستان اعزام می‌شوند و پس از یک روز تمرین، روزهای ۹ و ۱۱ شهریور به مصاف قزاقستان می‌روند. شب گذشته (دوشنبه) ایمیل نهایی را دریافت کردیم.

مربی اسپانیایی قرارداد بست؛ منتظر گزینه بعدی شمسایی هستیم
رئیس کمیته فوتسال درباره منتفی شدن ورود مربی اسپانیایی به کادر فنی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: صبح فردای همان روزی که گزینه شمسایی به ما معرفی شد، روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال با آن مربی ارتباط برقرار کرد که این فرد گفت با جای دیگری قرارداد بسته است. این موضوع را همان زمان به شمسایی اطلاع دادیم و منتظر هستیم او گزینه بعدی خودش را به ما معرفی کند.

امیدوارم قرارداد شمسایی هفته آینده امضا شود
اصولی در مورد امضا نشدن قرارداد وحید شمسایی به‌خاطر مسائل مالی تصریح کرد: به‌خاطر محرمانگی کار نباید درباره جزئیات قرارداد صحبت کنیم. با این حال قراردادها در حال نهایی شدن است و امیدوارم هفته آینده به امضای طرفین برسد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.