کد خبر : 307231
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1404 - 9:52
-

افضل:ملی‌پوشان را دیر دادند تا امتیاز بگیرند/قانون برای همه یکسان نیست

افضل:ملی‌پوشان را دیر دادند تا امتیاز بگیرند/قانون برای همه یکسان نیست

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون، اقدام گیتی‌پسند قبل از اردوی تیم ملی را تصمیمی برای امتیازگیری می‌داند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۷

خود مجموعه گیتی هم میدونه یه قهرمانی پاک نداره

نادر یکشنبه , ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۱:۱۶

اینها لات کوچه های خلوت هستند، مثلث شمسایی، عراقی زاه و خاندان جنتی مافیای فوتسال هستند.
جدی جدی گیتی پسند بدون رفیعی پور هم بازیکن ززاد داره ولی آنقدر خودشان را دست بالا می گیرند که آش شور میشه و …
محرومیت یک ماهه ، یکم خندیدیم

علی دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۶:۲۱

لات کوچه خلوت؟! برا همین شش بار قهرمان لیگ شدیم؟ برا همین مس رو رفت و برگشت شش تایی کردیم؟ فقط یه چیزی شنیدی!!

موسوی یکشنبه , ۲۶ بهمن ۱۴۰۴ - ۲۱:۱۶

قوی‌تر از بهانه‌هات باش!!

فریاد دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۴۰۴ - ۰:۲۲

قهرمانی که با لابی وبیرون از زمین به دست بیاید ارزش ندارد مثل قهرمانی پرسپولیس مردم همه چیز را می‌فهمند و تشخیص می‌دهند

مهدی دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۶

پرسپولیس فوتسال= گیتی پسند، داور برا محلاتم زیاد بود چ برسه بازی ب این حساسی برا تبریز بدون تماشاگر میش به اینجا رسید سریع با تماشاگر شد

ناشناس سه شنبه , ۲۸ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۱

تو بلد بودی رفت و برگشت ۶ تایی نمی شدی

ناشناس سه شنبه , ۲۸ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۱

بلد بدی ۶ امتیاز به گیتی نمیدادی