کد خبر : 268989
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 11:33
-

کشاورز:بودجه تیم گیتی پسند محدود است/ به حواشی بی توجه هستیم

کشاورز:بودجه تیم گیتی پسند محدود است/ به حواشی بی توجه هستیم

محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: این باشگاه توسط یک مجموعه ی خصوصی حمایت مالی می شود و بودجه ی ما محدود است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند بیان کرد: این باشگاه توسط یک مجموعه ی خصوصی حمایت مالی می شود و بودجه ی ما محدود است. فکر می کنم حداقل چند تیم بودجه ی بیشتری را صرف خرید بازیکن کرده باشند و از هزینه برای پیشرفت فوتسال خوشحال هستم.

وی در مورد قرعه کشی لیگ اظهار داشت: از تمامی عزیزان که در مسیر رشد فوتسال در ایران تلاش می کنند تشکر می کنم و البته که ما قرار است با تمامی تیم های لیگ بازی کنیم و بدون توجه به حواشی به مسیر خود ادامه خواهیم داد.

کشاورز در مورد لیگ قهرمانان آسیا گفت: این لیگ بسیار مهم است چون به تیم های لیگ که برای قهرمانی می جنگند انگیزه ی مضاعف می دهد. امیدوارم با همت اعضای محترم فدراسیون دوباره این بازی ها برقرار شود.

 وی ادامه داد: اصل اردوی آماده سازی تیم گیتی پسند در تورنمنت تهران بود و ادامه ی تمرین های خود را در اصفهان ادامه میدهیم. اگر بازی دوستانه ای هم داشته باشیم در شهر اصفهان می باشد.

محمد کشاورز در مورد جشن سالانه ی بهترین های فوتسال ایران گفت: جشن بسیار خوبی بود و از عوامل برگزاری سپاسگزارم. از اینکه به عنوان مربی فوتسال سال ایران انتخاب شدم بسیار خوشحالم ولی این نکته را باید بگویم که موفقیت من در گرو تلاش کل تیم بوده است. جا دارد از همه ی عزیزانی که در کنار من بودند تشکر کنم و امیدوارم امسال هم بدرخشیم.

وی در مورد تورنمنت سفیر تهران بیان کرد: جام سفیر کیفیت خوبی داشت و از برگزارکنندگان این تورنمنت تشکر میکنم. هدف ما از شرکت در این سری مسابقات شناخت بیشتر تیم بود که تقریبا حاصل شد.

محمد کشاورز بیان کرد: هدف اصلی ما در نقل و انتقالات حفظ شاکله ی اصلی تیم بود. در اینجا از همه ی بازیکنانی که در فصل قبل کنار ما بودند تشکر کنم. امسال نقل و انتقالات محدودی داشتیم و به جذب چند بازیکن که با ریتم تیم سازگار باشند بسنده کردیم. از این نقل و انتقالات راضی هستم و بازیکنانی هم که از فصل قبل باقی مانده اند هم بازیکنان خوبی هستند.

سرمربی گیتی پسند در آخر گفت: سعید احمد عباسی آخرین بازیکنی بود که جذب کردیم و تلاش می کنیم مابقی بازیکنانی که به ما اضافه می شوند از تیم های پایه ی گیتی پسند باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.