کد خبر : 23567
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1393 - 11:08
-

نجاریان: انتظار داشتم نصیرزاده بازی را ۳۰ بر صفر به سود ساوه اعلام کند/بهانه خرابی اسکوربورد برای ۱۵ سال پیش است!

نجاریان: انتظار داشتم نصیرزاده بازی را ۳۰ بر صفر به سود ساوه اعلام کند/بهانه خرابی اسکوربورد برای ۱۵ سال پیش است!
مدیرعامل باشگاه شهروند ساری گفت: من انتظار داشتم نصیرزاده بازی را ۳۰ بر صفر به نفع ساوه اعلام کند چون تمام نظریه‌هایی که داده، همه به نفع شهرداری است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان در مورد اتفاقاتی که در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در ساوه رخ داد و منجر به نیمه‌تمام ماندن بازی از سوی ساروی‌ها شد، اظهار داشت: طبق چیزی که در هیات رئیسه سازمان لیگ مصوب شده بود، به دلیل حساسیت‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر، تدابیری اندیشیده شده بود که بازی‌ها همه همزمان، رأس ساعت و در یک روز برگزار شود و به همین منظور نیز نمایندگان ویژه‌ای از سوی کمیته فوتسال و سازمان لیگ انتخاب شده بودند. همیشه نیز رقابت در بالا و پایین جدول حساس است و در چند سال اخیر نیز، بحث‌ها و اما و اگرهای زیادی در این خصوص وجود داشته و نتایج مشکوکی نیز رقم خورده است که تاکنون هیچ عزمی هم برای حل این مشکل نبوده است.

وی در مورد اینکه نصیرزاده کارشناس داوری عنوان کرده که شهروند اجازه ترک مسابقه را نداشته، خاطرنشان کرد: نماینده فدراسیون و داور اصلا نباید این مسابقه را شروع می‌کردند. قبل از بازی که با آرش جابری دبیر سازمان لیگ تماس گرفتم و گفتم که به تیمم اجازه بازی نمی‌دهم، وقتی دلیلش را پرسید، گفتم که این سالن دو اسکوربورد دارد که هر دو هم روشن هستند و حتی اسم تیم شهروند ساری هم روی آن نوشته شده اما می‌گویند خراب است و تایم را نشان نمی‌دهد. ما این بازی‌ها را ۱۵ سال پیش درمی‌آوردیم، حالا دیگر در لیگ برتر جای این کارها نیست. ضمن اینکه وظیفه نماینده فدراسیون است که اسکوربورد را چک کند که او هم می‌گفت ۱۰ صبح اینها را چک کرده و هر دو سالم بوده‌اند، اینکه چه شده در این چند ساعت خراب شده، جای بحث دارد.

نجاریان تاکید کرد: نماینده فدراسیون می‌بایست بازی را یک ربع، نیم ساعت یا هرچقدر عقب می‌انداخت تا مشکل حل شود. با وجود این موضوع، جابری گفت یک نفر از کادرفنی خود را کنار وقت نگه‌دار بگذارید که ما یک نفر را مشخص کردیم اما نماینده فدراسیون قبول نکرد. او گفت، وقتی باشگاه شهرداری ساوه به وقت نگه‌دار اعتماد کرده، شما هم باید اعتماد کنید، درحالیکه اگر این بازی در ساری انجام می‌شد، معلوم بود که ما هم اعتماد کامل به وقت نگه دار داشتیم. به هر شکل بازی شروع شده بود و دیگر نمی‌توانستیم آن را قطع کنیم. جریان بازی هم با وجودی که گفته تیمش ستاره مسابقه بوده، دست ما بود، فرصت‌های زیادی هم در همان نیمه اول داشتیم و باید پنج بر صفر می‌بردیم.

وی افزود: وقتی با وقت‌گرفتن ما، ۲۰ دقیقه بازی تمام شد، وقت نگه‌دار گفت دو دقیقه از بازی مانده است. بعد هم وقتی زمان مانده را پرسیدیم گفتند یک دقیقه، ۲۰ ثانیه بعد که دوباره پرسیدیم گفتند یک دقیقه، وقتی گله کردیم، گفتند که ما حدودی زمان باقی‌مانده را گفتیم، مگر ما در فوتسال زمان حدودی داریم؟ همین زمان بود که یک خطا داخل زمین ساوه رخ داد و این کاری صددرصد غیرورزشی بود که خطا به نفع ما بود و داور به سود شهرداری سوت زد، دو سه بازیکن ما در حال صحبت با داور بودند که آقایان در تیم مقابل با پاسکاری، توپ را وارد دروازه ما کردند تا بازی یک بر یک مساوی شود، بعد از آن هم دیگر دعوایی نداشتیم، به همه خسته نباشید گفتیم و گفتیم اگر شده تا فردا صبح هم صبر می‌کنیم که اسکوربورد درست شود و بعد به بازی ادامه دهیم.

نجاریان با اشاره به اتفاقاتی که در فصل نقل و انتقالات به نفع باشگاه شهرداری ساوه در زمینه جذب بازیکن رخ داد، تصریح کرد:‌ کل لیگ را به خاطر این تیم یک هفته عقب انداختند تا مشکل شهرداری ساوه حل شود. سازمان لیگ از ابتدا مخالف این مسئله و دادن یک سهمیه اضافه به همه تیم‌ها بود. آنها بازیکنی را جذب کردند که در هفته اول دور برگشت برای تیم تبریزی بازی کرده بود. آنها شاپایی را جذب کردند که در یک فصل در سه تیم بازی کرده بود و این خلاف قانون بود. آنها قرارداد بازیکن برزیلی خود را بعد از اتمام زمان نقل و انتقالات به ثبت رساندند. تمام این کارها هم با نظریات کارشناسی نصیرزاده صورت گرفته بود. او چون رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال است، کفاشیان حرفش را قبول دارد.

مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در مورد اینکه نصیرزاده گفته باشگاه شهروند اجازه قطع مسابقه را نداشته و حرف ناظر در این خصوص سند بوده است،‌ گفت: من انتظار داشتم او بازی را ۳۰ بر صفر به نفع ساوه اعلام کند چون تمام نظریه‌هایی که داده، همه به نفع شهرداری است.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

reza.m دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

برو عمو جون خوبه ما تو سالن بودیم بازی رو نگاه کردیم، از ۲۰ دقیقه بازی تو نیمه اول سر جمع ۳ دقیقه توپ دست شهروند نبود چجور میشه بازی باید ۵-۰ میشده، سه تا توپ خرد ب تیرک، گل سالممون قبول نکردن، دروازه‌بانتون شانسی ده تا توپ گرفت، اونوقت بازی تو نیمه اول باید ۵_۰ میشد، عمو جون خواب دیدی خیر باشه

شهریار دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

Aghaye reza mage bazi dabiri tabriz va shahrvand nabod
ke 9-2 shod
fekre mikoni nime aval chand chand bodan
۱-۰ be nafe shahrvand
lotfan dige injori harf nazanin

ساوه ای دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

حرف های آقای نجاریان تا حدودی درسته. آقای خوراکچی نتونستها از نظر فنی تیم رو نجات بده داره با نا جوانمردی نام ساوه رو خراب میکنه. به امید عدم سقوط ساوه

بیطرف دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷

با سلام بنده به عنوان طرفدار تیم شهرداری ساوه معتقدم با توجه به اینکه مشکل بوجود امده صد در صد تقصیر ناظر بازی بوده بهتر است نیمه دوم بازی در زمان تعیین شده دیگری انجام شود تا حق ۴تیم پایین جدولی ضایع نشود.
با تشکر از اطلاع رسانی شما

ساوه دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

تقصیر باشگاه شهرداری و مردم ساوه چیه که مشکل از ناظر بازی بوده؟باید بازی به سود ساوه بشه.آقای نجاریان شما با ساوه مشکل داری.به امید سقوط شهروند به دسته یک

مجید-شهروند دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

کل فوتسالیا دارن دعا میکنن که ساوه بره لیگ یک
حالمون دیگه از این کاراتون بهم خورده، این از میزبانیتون که دست به هرکاری زدین تا تو لیگ بمونین بدون شما همون روز رفتین لیگ یک، الان به زور هستین، اخر فصل حق به حقدار میرسه
درضمن ۲تیرک زدین ما هم ۲۰تا تک به تکو خراب کردیم بماند که گلی که زدین هم تو وقتای غیرقانونی بوده و هم اینکه وقتی داور به ناحق به نفع ساوه اعلام خطا می کنه درحالیکه بازیکنای شهروند داشتن با داور صحبت می کردن بازیکنای ساوه رفتن توپو کردن تو گل، کلا درمجموع اگه قانون رعایت میشد بدجور از ما می باختین

قاضی دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

آقا لیگ برتر ۱۸ تیمه بشه همه چی اوکی …

نام ... دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳

نصیر زاده خجالت بکش

هواداران ساروي دوشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳

اقا سعید دوست داریم اقا سعید دوست داریم