کد خبر : 266179
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 13:59
-

اسلحه پنهان و خندان شمسایی در جام ملت‌ها چه کسی بود؟

اسلحه پنهان و خندان شمسایی در جام ملت‌ها چه کسی بود؟

در تیم اعزامی به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ یک چهره وجود داشت که کمتر در رسانه‌ها عکس یا خبری از او منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال ایران در حالی قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند شد که علاوه بر وحید شمسایی سرمربی تیم، شهاب سفال‌منش دستیار اول، سیامک داداشی مربی و اصغر قهرمانی مربی دروازه‌بان‌ها، حمید مشیری هم در کنار کادر فنی و بازیکنان در جشن قهرمانی شرکت کرد.

مشیری که یار غار وحید شمسایی است و سالهاست در فوتسال هر جا اسطوره فوتسال ایران و آسیا باشد نام او هم هم هست، نه تنها در تمام اردوهای تیم ملی فوتسال حضور داشت بلکه در سفر به تایلند عضوی تاثیرگذار بود.

او‌ که به واسطه روحیه شاد و شخصیت پر انرژی‌اش رابطه خوبی با اعضای تیم داشت این بار هم نقش یک تسهیلگر را میان کادر فنی و بازیکنان ایفا کرد تا تیم با بهترین آمادگی روحی به زمین برود.

این چهره قدیمی فوتسال که معمولاً در سایه می‌ایستد مرد مورد اعتماد وحید شمسایی است که در روزهای خوب و بد آقای سرمربی همیشه به او وفادار مانده است.

کسانی که در تایلند تیم ملی فوتسال را از نزدیک همراهی می‌کردند شاهد بودند که مشیری هم هوای بازیکنان را داشت و هم دستورات کادر فنی را به آنها منتقل می‌کرد و حتی وقتی نیاز بود از روی سکوها مثل یک هوادار پرشور بازیکنان را برای جنگیدن تا آخرین نفس هدایت می‌کرد.

گرچه کمتر رسانه‌ای در مورد نقش حمید مشیری گفت و نوشت اما بازیکنان تیم او را یکی از افراد تاثیرگذار در این مسابقات معرفی کردند که در همه حال حامی تیم بود.

منبع: برنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.