کد خبر : 266247
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 18:23
-

کاپیتان تیم ملی فوتسال: رهبر انقلاب بازی‌های ما را دیده بود

کاپیتان تیم ملی فوتسال: رهبر انقلاب بازی‌های ما را دیده بود

کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت:به رهبر قول دادیم در این رقابت‌ها تلاش مضاعفی داشته باشیم تا دل مردم و رهبری را شاد کنیم.

 ه گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی‌اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال در خصوص دیدار امروز اعضای تیم ملی فوتسال ایران با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: برای اولین بار بود که رهبر را از نزدیک می‌دیدم؛ حس بسیار خوبی بود و انرژی خوبی به بچه‌ها داد و به ما انگیزه داد تا در ادامه مسیر، تلاش‌مان را برای موفقیت تیم ملی دوچندان کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در فاصله سه ماه مانده تا جام جهانی، به رهبر قول دادیم در این رقابت‌ها تلاش مضاعفی داشته باشیم تا دل مردم و رهبری را شاد کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال به نکته جالبی از ملاقات با رهبر انقلاب اشاره کرد و در این مورد گفت: برای ما خیلی جالب بود که رهبری بازی‌های ما را دیده بودند و حتی به بعضی از بچه‌ها نکات فنی را گوشزد می‌کردند.

حسن زاده در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد تشکر ویژه‌ای از کیومرث هاشمی وزیر ورزش داشته باشم که دو بار قبل از حضورمان در بازی‌های آسیایی به دیدار ما آمدند و جویای وضعیت و مشکلات ما شدند؛ این موضوع انرژی زیادی را به ما داد. وزیر برای فینال هم به تایلند آمد و به ما انگیزه داد. این در حالی است که بلافاصله پس از بازگشت ما به ایران مراسم استقبال و تجلیل از ما صورت گرفت و در کنار این اقدامات ترتیب ملاقات ما با رهبری را داد که اتفاق خوب و مهمی برای تیم ملی فوتسال بود. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.