کد خبر : 7369
تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1393 - 12:19
-

کشاورز: بلاتکلیفی گیتی پسند ادامه پیدا کند، با تیم‌های دیگر وارد مذاکره می‌شوم!

کشاورز: بلاتکلیفی گیتی پسند ادامه پیدا کند، با تیم‌های دیگر وارد مذاکره می‌شوم!
کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان این که از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد، گفت: اگر وضعیت بلاتکلیفی گیتی‌پسند ادامه پیدا کند، با تیم‌های دیگر وارد مذاکره می‌شوم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان این که از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد، گفت: اگر وضعیت بلاتکلیفی گیتی‌پسند ادامه پیدا کند، با تیم‌های دیگر وارد مذاکره می‌شوم.

محمد کشاورز درباره شرایط خود در گیتی‌پسند و برنامه‌اش برای فصل آینده لیگ برتر، اظهار کرد: یک سال دیگر با گیتی‌پسند قرارداد دارم و منتظرم ببینم تکلیف تیم چه خواهد شد تا درباره آینده‌ام تصمیم گیری کنم. قرار است مسئولان ابتدا با بازیکنان بابت طلب فصل قبل تسویه حساب کنند، سپس سرمربی تیم را نیز هر چه زودتر تعیین کنند تا تمرینات گیتی‌پسند آغاز شود.

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: از چند تیم لیگ برتری از تهران و شهرستان پیشنهادات جدی دارم، اما منتظر روشن شدن تکلیف تیم هستم تا پس از آن تصمیم گیری کنم. در گیتی‌پسند شرایط و امکانات خوبی داریم و از حضور در این تیم راضی هستم. اما اگر وضعیت به همین شکل ادامه پیدا کند مطمئنا تصمیم خواهم گرفت و تیم جدیدی انتخاب می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ادامه این وضعیت به تیم گیتی‌پسند برای حضور پر قدرت در لیگ برتر لطمه خواهد زد یا خیر؟ گفت: متاسفانه وضعیت نابسامانی تیم به درازا کشیده شده و مطمئنا ادامه این روند به موفقیت تیم در لیگ برتر لطمه خواهد زد. هر چه تمرینات را دیرتر آغاز کنیم شرایط سخت‌تر می‌شود، چرا که باید تا آغاز لیگ فرصت مناسبی برای بدنسازی و کارهای تاکتیکی داشته باشیم. بلاتکلیفی گیتی‌پسند موجب خواهد شد هم بازیکنان و هم تیم متضرر شوند.

کشاورز در این خصوص که آیا با این شرایط گیتی‌پسند جزء مدعیان قهرمانی لیگ خواهد بود یا خیر؟ اظهار کرد: گیتی‌پسند تیم بزرگی است، اما برای رسیدن به موفقیت باید هر چه سریع‌تر تکلیف تیم روشن شود. تا مسابقات آغاز نشود نمی‌توان درباره قهرمانی سخن گفت.

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به مشکلات به وجود آمده میان او و سرمربی تیم ملی به حضور در تیم ملی فکر می‌کند یا خیر؟ خاطر نشان کرد: من نیز مانند تمامی بازیکنان به حضور در تیم ملی فکر می‌کنم. هیچ مشکلی با کسی ندارم و آدم کینه‌ای نیستم. هر گاه به حضور من نیاز باشد با دل و جان در خدمت تیم خواهم بود. برای حضور در تورنمنت چین نیز از من دعوت شد، اما با نظر مربی بدنسازم و به این علت که در شرایط بدنی ایده‌آلی نبودم نتوانستم این دعوت را قبول کنم. البته خوشحالم که تصمیم خوبی گرفته شد و از جوانان برای حضور در این مسابقات دعوت به عمل آمد تا بتوانند کسب تجربه کرده و خود را به مربیان تیم ملی نشان دهند.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید امیری یکشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۸:۰۰

مگه گیتی پسند با اون اتفاقات فصل پیش تو رو می خواد؟!

ب اميدموفقيت یکشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷

خوب کاری میکنی اقای کشاورز بخدا این اصفهان شمارادیوونه نکنه خیلیه ن پول حسابی میدن ن تمرین درست همش هم با أعصاب روانتون بازی میکنن