حسینی: ملی‌پوشان ما ۱.۵ روز استراحت می‌کنند، ملی‌پوشان گیتی‌پسند و مس ۴روز/ شاید این جریمه تلنگری باشد تا بازیکنان به خود بیایند/ قطعاً همکاری خودمان با هاشم‌زاده را ادامه می‌دهیم
حسینی: همه چیز را برای افضلی مهیا کرده بودیم/ شکست از کراپ نارضایتی‌ها را زیاد کرد/ بازیکنان نقشی در این تغییر نداشتند/ هاشم‌زاده از لحاظ فنی و اخلاقی حرفه‌ای است

حسینی: همه چیز را برای افضلی مهیا کرده بودیم/ شکست از کراپ نارضایتی‌ها را زیاد کرد/ بازیکنان نقشی در این تغییر نداشتند/ هاشم‌زاده از لحاظ فنی و اخلاقی حرفه‌ای است

فسخ قرارداد با افضلی و توضیحات جالب مدیرعامل گهرزمین؛ “محترمانه با افضلی خداحافظی کردیم و ایشان هم محترمانه پذیرفتند!”