کافی: حضورم در مس سونگون جنبه مشاورهای داشت/ مدیرعامل مس کرمان هستم
مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت که در تبریز به مدیران مس سونگون ورزقان بابت امور این باشگاه مشاوره میداده است.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت که در تبریز به مدیران مس سونگون ورزقان بابت امور این باشگاه مشاوره میداده است.
با تصمیم مدیران شرکت مس ایران محمدرضا کافی مدیرعامل مس سونگون شد.
مدیرعامل مس سونگون ورزقان ، گزینه نایب رئیسی فدراسیون فوتبال است.
مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت: قطعاً به قهرمانی در لیگ برتر و حضور پرقدرت در آسیا فکر میکنیم، مجموعه شرکت مس یک مجموعه هدفدار است و امسال هم تیم برای قهرمانی بستهشده است.
باتوجه به صدور مجوز برگزاری لیگ برتر فوتسال کشور از سوی ستاد ملی کرونا، تمرینات تیم مس سونگون ورزقان این هفته آغاز خواهد شد.
کافی گفت:مدیریت مس یک امانت است.
مدیرعامل مس مشخص شد.