کد خبر : 62
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهریور 1392 - 22:19
-

افتخاری خبر داد: تیم ملی ایران به مصاف پاراگوئه یا گواتمالا می رود

افتخاری خبر داد: تیم ملی ایران به مصاف پاراگوئه یا گواتمالا می رود
سرپرست کمیته فوتسال از انجام بازی تدارکاتی ایران با یکی از تیم های پاراگوئه و گواتمالا خبر داد.

سید رضا افتخاری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری “فوتسال ایران”، ابتدا با تبریک راه اندازی این پایگاه خبری گفت: اگر پایگاه خبری فوتسال ایران به مسائل اصلی فوتسال بپردازد و در راه توسه و پیشرفت فوتسال قدم بردارد قطعا موفق خواهد بود. ان شاالله موفق باشید و بتوانید تمام اخبار مرتبط با فوتسال را منتشر کنید.

سرپرست کمیته فوتسال همچنین در ادامه این گفت و گو از برگزاری یک بازی دوستانه پیش از حضور در جام جهانی کوچک برزیل خبر داد و افزود: ابتدا قرار بود تیم ملی پیش از حضور در جام جهانی کوچک، سه بازی تدارکاتی با تیم های باشگاهی برزیل در این کشور انجام دهد اما خسوس بعد هماهنگی این بازی ها درخواست یک بازی دیگر هم از ما کرد.

افتخاری افزود: خسوس می خواهد در صورت امکان با یکی از تیم های آمریکای جنوبی که در گروه B گرند پری حضور دارند بازی دوستانه انجام دهیم. فعلا بحث پاراگوئه و گواتمالا مطرح است و باید ببینیم کدام یکی از این تیم های حاضر به انجام بازی دوستانه با تیم ملی ایران می شوند.

به گزارش “فوتسال ایران”، مصاحبه مفصل سرپرست کمیته فوتسال درباره راه اندازی پایگاه خبری فوتسال ایران بعد از راه اندازی رسمی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.