کد خبر : 89
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 12:33
-

لژیونرهای تیم ملی فوتسال به بازی‌های دوستانه نمی‌رسند

لژیونرهای تیم ملی فوتسال به بازی‌های دوستانه نمی‌رسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران از ۲۰ مهر در برزیل اردو می‌زند تا با انجام چند بازی تدارکاتی آماده حضور در جام‌جهانی کوچک برزیل شود. خسوس کاندلاس نیز فهرست ۱۸ نفره‌ای را برای این مسابقات اعلام کرده که نام مصطفی نظری، علی‌اصغر حسن‌زاده و حسین طیبی، لژیونرهای ایرانی شاغل در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران از ۲۰ مهر در برزیل اردو می‌زند تا با انجام چند بازی تدارکاتی آماده حضور در جام‌جهانی کوچک برزیل شود. خسوس کاندلاس نیز فهرست ۱۸ نفره‌ای را برای این مسابقات اعلام کرده که نام مصطفی نظری، علی‌اصغر حسن‌زاده و حسین طیبی، لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ حرفه‌ای روسیه نیز در آن به چشم می‌خورد اما با وجود گذشت یک هفته از تمرین‌های تیم هنوز این سه بازیکن به جمع ملی‌پوشان ملحق نشده‌اند.

سرمربی تیم ملی هم با توجه به شرایط این سه بازیکن به آنها اجازه داده بود تا کمی دیرتر از بقیه خودشان را به اردو معرفی کنند اما به نظر می‌رسد ستارگان ایرانی تیم نوریل نیکل نمی‌توانند تیم ملی را حداقل تا شروع جام‌جهانی کوچک همراهی کنند. اولین بازی ایران در گرندپری برزیل مقابل آرژانتین روز سی مهر خواهد بود و نوریل باید بیست‌وششم مهر در جام حذفی روسیه به مصاف حریفش برود. سه ملی‌پوش ایرانی نیز طبق قانون فیفا تنها بعد از اتمام بازی‌های تیم‌شان اجازه مرخصی دارند و به این ترتیب بازی‌های دوستانه تیم ملی قبل از گرندپری را از دست می‌دهند.

با این شرایط نظری، طیبی و حسن‌زاده باید بلافاصله بعد بازی تیم‌شان در جام حذفی، مسکو را به مقصد برزیل ترک کنند تا بتوانند در اولین بازی ایران که مقابل آرژانتین خواهد بود، حضور داشته باشند. لژیونرهای ایرانی به احتمال فراوان به همراه کاروان تیم ملی روسیه به برزیل سفر می‌کنند. البته به گفته یکی از این سه ملی‌پوش هنوز هیچ تماسی از فدراسیون فوتبال ایران برای دعوت به تیم ملی و انجام هماهنگی‌های لازم نشده است. مصطفی عمادی که به عنوان سرپرست کارهای هماهنگی تیم ملی را انجام می‌داد، هفته پیش برکنار شد و رضا افتخاری خودش عهده‌دار سرپرستی تیم ملی شده است.

تیم ملی فوتسال ایران در گرندپری برزیل موسوم به جام‌جهانی کوچک در گروه A با تیم‌های برزیل، آرژانتین و ژاپن همگروه است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.