کد خبر : 108
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 20:29
دسته‌بندی نشده
-

پیشنهاد های جالب کشاورز به fut5al/ تولدمان را تبریک بگویید!

پیشنهاد های جالب کشاورز به fut5al/ تولدمان را تبریک بگویید!
كاپيتان تيم ملي پيشنهاد هاي جالبي مثل تبريك تولد به بازيكنان فوتسال و انتخاب برترين هاي هفته را به پایگاه خبری فوتسال ایران داد.

محمد کشاورز در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره راه اندازی این پایگاه خبری اظهار کرد: تا کنون مرجع به خصوصی در فوتسال کشورمان نداشتیم و مجبور بودیم اخبار را از سایت ها و روزنامه های مختلف پیگیری کنیم. اگر “فوتسال ایران”  واقعا به روز باشد می تواند کار همه کسانی که پیگیر اخبار این رشته هستند را راحت کند.

بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۲ افزود: خبرهای مربوط به فوتسال جهان به ندرت در خبرگزاری های ایران منتشر می شود. در حالی که به عنوان مثال لیگ های اسپانیا، برزیل و ایتالیا طرفدارانی دارند که برای پیگیری اخبارش مجبود می شوند به سایت های غیر فارسی رجوع کنند. اگر بخشی در “فوتسال ایران”  وجود داشته باشد که این اخبار را هم پوشش دهد، واقعا عالی است.

کاپیتان با سابقه تیم ملی همچنین با بیان اینکه “فوتسال ایران”  می تواند به افزایش اطلاعات مخاطبان از فوتسال هم کمک کند، افزود: فوتسال واقعا بازی زیبایی است و طرفداران پر شماری دارد که قطعا از این پس مخاطب  “فوتسال ایران” هم خواهند بود. اما این افراد باید اطلاعاتشان راجع بع فوتسال هم زیاد شود. حتی من بازیکن هم می توانم بعد از پایان لیگ آنالیز کارشناسان را روی سایت مطالعه و به بار فنی ام اضافه کنم.

کشاورز که به نظر می رسید اطلاعات خوبی در زمینه مطبوعات و رسانه داشت(!)، در ادامه پیشنهاد هایش به fut5al  گفت: سایت فوتسال پلنت در دنیا به عنوان شاخص ترین مرجع اخبار و اطلاعات فوتسال محسوب می شود. “فوتسال ایران” هم می تواند از برخی ویژگی های این سایت الگو بگیرد. یکی از کارهای جالبی که فوتسال پلنت می کند، تبریک تولد به ملی پوشان هر کشور است.

نامزد بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۲ در پایان نیز در ادامه پیشنهادهایش به fut5al خاطر نشان کرد:  fut5al می تواند بعد از پایان بازی های هر هفته از لیگ، تیم، مربی و بازیکن برتر را معرفی کند. البته این انتخاب باید به گونه ای باشد که اهالی فوتسال قبولش داشته باشند و نگویند فلانی رفیقش را انتخاب کرد. وقتی حق را بگویید مطمئنا مخاطبانتان هم به شما اطمینان پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Mohammad javad - Qom یکشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۷:۱۲

منم با نظر آقا محمد موافقم … مرسی واقعا از سایت خوبتون ♥

جلال یکشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳

منم موافقم..حق بنویسید.. سلطان کشاورز دوست داریم