کد خبر : 192
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 18:46
-

باز هم اختلال در لیگ برتر فوتسال در اصفهان!

باز هم اختلال در لیگ برتر فوتسال در اصفهان!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تماشاگران بازی گیتی‌پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی در سالن پیروزی اصفهان حدود نیم ساعت پشت در ایستادند و پس از اعتراضات فراوان یکی از درهای ورودی ورزشگاه را شکستند و داخل سالن شدند.   مسئول هماهنگی باشگاه گیتی‌پسند در این رابطه گفت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تماشاگران بازی گیتی‌پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی در سالن پیروزی اصفهان حدود نیم ساعت پشت در ایستادند و پس از اعتراضات فراوان یکی از درهای ورودی ورزشگاه را شکستند و داخل سالن شدند.

 

مسئول هماهنگی باشگاه گیتی‌پسند در این رابطه گفت: هیات فوتبال استان اصفهان نامه درخواست حضور نیروی انتظامی در سالن را به مسئولان ذی‌ربط ارسال کرده بود. همچنین باشگاه گیتی‌پسند یک دستگاه مینی‌بوس نیز برای ایاب و ذهاب نیروی انتظامی به محل یگان ویژه فرستاده بود.

 

علی دادفر ادامه داد: با وجود هماهنگی و ارسال مینی‌بوس، نیروی انتظامی افراد خود را به محل سالن نفرستاد به همین دلیل بر اساس قانون در سالن باز نشد اما پس از حدود نیم ساعت هواداران در را شکسته و وارد سالن شدند.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول هوادارانی که در سالن بودند، هیچ گونه اغتشاشی را به وجود نیاوردند و حدود ۱۰ دقیقه پس از شروع نیمه دوم یگان ویژه وارد سالن پیروزی اصفهان شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.