کد خبر : 268
تاریخ انتشار : جمعه 29 شهریور 1392 - 23:35
-

صانعی: fut5al به تحلیل های فنی اهمیت ویژه ای قائل شود

صانعی: fut5al به تحلیل های فنی اهمیت ویژه ای قائل شود
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران پیشنهادهای خود به پایگاه خبری فوتسال ایران ارائه کرد و گفت: fut5al می تواند گروه فنی داشته باشد که بازی ها را تحلیل کند.

علی صانعی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران درباره راه اندازی این پایگاه خبری، اظهار کرد: تا به حال هیچ مرجع، سایت و نشریه ای به صورت اختصاصی برای فوتسال فعالیت نکرده بود و پایگاه خبری فوتسال ایران می تواند حرکت خوب و جدیدی باشد که به رشد و موفقیت فوتسال منجر شود.

وی در ادامه با طرح پیشنهادهایش به fut5al افزود: من طی صحبت هایی که با کمیته فوتسال در سال های اخیر داشتم، پیشنهاد تشکیل کمیته فنی را برای تحلیل بازی های لیگ و تیم ملی دادم اما به آن توجهی نشد. ولی شما می توانید با اتکا به خبرنگاران حرفه ای فوتسال و کارشناسان این رشته، بازی ها را تحلیل کنید. این تحلیل ها می تواند مورد استفاده من مربی قرار گیرد.

سرمربی تاسیسان دریایی تهران عنوان کرد: یک مربی با رجوع به تحلیل های fut5al می تواند پی ببرد که چند درصد گل های به ثمر رسیده در لیگ از ضربات ایستگاهی، ضربه اوت یا ضد حمله بوده است. آیا بیشتر گل ها روی کارهای تاکتیکی به ثمر می رسد یا نه؟ یا اینکه مربیان بیشتر چه تاکتیکی را برای رسیده به گل انتخاب می کنند.همچنین پایگاه خبری فوتسال می تواند در پایان هفته بهترین خط حمله، بهترین خط دفاع و بهترین تیم هفته را معرفی کند.

صانعی همچنین درباره باخت نزدیک تیمش مقابل گیتی پسند به fut5al گفت: تیم ما جوان است و تنها زارعی و یوسفی تجربه بازی در لیگ برتر را دارند و بقیه از لیگ یک و دو هستند.با این حال رو به روی گیتی پسند حتی شانس برد داشتیم ولی من از بازی راضی ام.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.