کد خبر : 260
تاریخ انتشار : جمعه 29 شهریور 1392 - 20:09
-

مدیرعامل پرسپولیس مشهد: به درخواست تاسیسات، مشروط امتیازشان را می خریم!

مدیرعامل پرسپولیس مشهد: به درخواست تاسیسات، مشروط امتیازشان را می خریم!
با درخواست مسئولان باشگاه تاسیسات دریایی تهران که قصد فروش امتیاز خود را دارند پیشنهادی داده ایم تا به صورت مشروط امتیاز آنها را خریداری کنیم.

رضا اولیازاده مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشهد که چندی قبل بر سر انتقال امتیاز گیتی پسند توین اصفهان به مشهد با مسئولان این تیم اصفهانی به اختلاف رسیده بود در گفتگوی اختصاصی با “پایگاه خبری فوتسال ایران” اظهار داشت: پرونده جدیدی در خصوص خریداری امتیاز تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران برای ما باز شده است که تمام آن به پیشنهاد مسئولان این باشگاه بوده تا از وضعیت بد مالی کنونی خود خارج شوند.

وی در این رابطه تاکید کرد: با توجه به اینکه پرونده انتقال امتیاز از تهران به مشهد از سوی نژاد فلاح بسته شد، تاسیساتی ها اعلام آمادگی کرده اند تا امتیاز خود را به ما بفروشند با این تضمین که سال آینده این انتقال به مشهد صورت گیرد.

اولیازاده افزود: ما پیشنهاد آنها را رد نکرده ایم و تنها یک شرط گذاشته ایم که قرار است ظرف این هفته به ما پاسخ بدهند. ما حرفی برای پرداخت پول نداریم و تنها خواسته ایم که این توافق انتقال برای فصل آینده مشروط به ماندن تیم در لیگ برتر شود تا برای سال آینده که تیم  را به مشهد می آوریم امتیاز لیگ برتر به لیگ یک تبدیل نشده باشد.

مدیرعامل پرسپولیس مشهد در خصوص اینکه نام باشگاهش با وجود عدم انتقال امتیاز گیتی به مشهد همچنان پرسپولیس است یادآور شد: استفاده از برند پرسپولیس طبق توافق با این باشگاه برای مدت یکسال بوده است و به همین خاطر هیچ مشکلی برای استفاده از این نام نداریم. ضمن اینکه در قبال آن متعهد به پرداخت مبلغی به خیریه پرسپولیس شده ایم که آن را هم انجام خواهیم داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.