کد خبر : 271
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1392 - 20:26
-

اتفاقات عجیب هفته سوم لیگ برتر و آغاز بی اخلاقی ها!

اتفاقات عجیب هفته سوم لیگ برتر و آغاز بی اخلاقی ها!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در روز پنج شنبه در ساری و قلعه پرحاشیه عقابها اخراج عارف عالی منش دروازه بان راه ساری، آغاز گر شعارهای بسیار ناپسند تماشاگران ساروی بود اما زننده تر از رفتار تماشاگران، برخورد عالی منش در هنگام پذیرش کارت قرمز بود که اگر اسماعیل پور مربی تیم راه ساری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در روز پنج شنبه در ساری و قلعه پرحاشیه عقابها اخراج عارف عالی منش دروازه بان راه ساری، آغاز گر شعارهای بسیار ناپسند تماشاگران ساروی بود اما زننده تر از رفتار تماشاگران، برخورد عالی منش در هنگام پذیرش کارت قرمز بود که اگر اسماعیل پور مربی تیم راه ساری به کمک داور نمی آمد چه بسا اتفاقات بسیار بدتری در راه بود.

البته برخورد مربی و بازیکن راه و نحوه خروج این بازیکن از زمین، یادآور برخورد صادق درودگر با کاظم محمدی در جام جهانی بود.

اما اتفاقات مشهد در روز جمعه بسیار نگران کننده تر از ساری بود . در بازی دو تیم فرش آرا مشهد و  منصوری قرچک که در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد برگزار می شد ابتدا تیم میزبان با گل امیر رییسی از حریف خود پیش افتاد.سپس احمد ملاعلی پس از یاک حرکت ترکیبی زیبا گل تساوی را به ثمر رساند.

در ادامه درحالی که تیم منصوری می توانست گل برتری را به ثمر برساند به دلیل یک ناهماهنگی دروآزه خود را توسط ایمان احمدی باز شده دید و برای جبران دست به دامن سیستم پنج نفره شد و در نهایت با گل اسماعیل وطن خواه به یک تساوی ارزشمند دست یافت . در طول بازی احمد ملاعلی با یکی از بازیکنان سرشناس فرش آرا درگیر شد و این درگیری لفظی تا انتهای بازی ادامه داشت .

پس از این اتفاق تماشاگران مشهدی هم به یاری ستاره تیمشان رفته و بازیکن حریف را مورد فحاشی قرار دادند. اما این پایان ماجرا نبود و پس از پایان بازی عده ای از تماشاگران  به این بازیکن منصوری حمله کرده و با او درگیر شدند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید مرتضایی شنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۳

با سلام خدمت شما دوستان عزیز زحمت کش در این سایت که ان شالله پر مخاطب خواهد بود . چند نکته قابل تامل خدمت شما عنوان میگردد که امیدوارم با رویکرد مناسب بتوانید به پیشرفت فوتسال کمک نمایید.
۱- با توجه به نظریه صدا و سیما که فراگیر شده و حتی به صدا و سیمای شهرستانها کشیده شده است مبنی بروجود اتفاقات نامناسب در فوتسال که منجر به عدم پخش مستقیم فوتسال گردیده است خواهشمند است از سیاه نمایی در فوتسال خودداری ورزید تا محیطی امن جهت پخش مسابقات تلویزیونی به وجود آید.
۲- رویه سیاه نمایی و غلو کردن اخبار با توجه به اینکه خود شما در محل مسابقه حضور نداشته اید بایستی از منابع موثق صورت گیرد تا قضاوت درستی در این رابطه به وقوع پیوندد زیرا خیلی از مخاطبین مشهدی شما که این مطلب را خوانده اند از عنوان این مسائل بسیار متعجب شده اند زیرا هیچگونه فحاشی رکیک از سوی تماشاگران نسبت به این بازیکن صورت نگرفته است . البته در انتهای مسابقه درگیری نیم ساعت پس از بازی صورت گرفته که با پا درمیانی بزرگان میان این دو بازیکن و برادران وی غائله خاتمه یافته است که البته از سوی باشگاه فرش آرا در حال بررسی است.
۳- به عقیده بنده حتی به وجود آمدن این مسائل بایستی از منابع موثق مورد تایید قرار گرفته و با توجه به رسالت شما که اطلاع رسانی است به صورت کاملا صادقانه مورد اشاره قرار گیرد بهترین کسانی که در این زمینه به شما کمک خواهند نمود مربیان و سرپرستان هر دوتیم و ناظر بازی خواهند بود. به هر حال از انعکاس این خبر غیر واقعی و غلو شده کاملا متاسفم امیدوارم در آینده با این رویکرد به مسائل نگاه گردد تا به پیشرفت فوتسال کمک نماید.
یا دتان باشد فوتسال اکنون به آرامش نیاز دارد . با تشکر مجید مرتضایی سرمربی فرش آرا مشهد

parva شنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۲

با سلام خدمت شما آقای مرتضایی و تشکر ار نظرتون
لازم میدونم چند نکته رو اعلام کنم:
۱- سیاست کلی سایت دوری از تنش و اعلام اخبار از منابع موثق هستش و کلیه خبرنگاران و هیئت مدیره سایت در این راستا حرکتت میکنن
۲- در زمانی که اتفاقی همچون اتفاق سیاه بازی مشهد میفته چرا باید لاپوشانی کرد و اون رو انعکاس نداد؟ بنظر شما چندین سال عدم اطلاع‌رسانی و لاپوشانی کردن اتفاقات فوتسال به نفع فوتسال بوده یا برعکس سال به سال باعث افول فوتسال شده؟
۳- فیلم‌برداری و پخش زنده بازی‌ها آیا با عدم انعکاس همچین اخباری مشکلش حل میشه؟ اگه جواب مثبته از همین الان فقط اخبار مثبت و دوستی و محبت رو پوشش میدیم. ولی خودتون هم میدونید که مشکل از این ناحیه نیست.
در کل آرزوی موفقیت و پیروزی برای شما و تیمتون دارم و امیدوار در آینده شاهد همچین صحنه‌هایی در سالن‌های مقدس ورزشی نباشیم.

مرتضایی یکشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۰:۲۲

با تشکر از پاسخگویی شما .
قطعا رسالت اصلی شما پوشش تمامی اخبار فوتسال چه بد و چه خوب خواهد بود. مطلب ما در دو مورد بود:
۱- موثق بودن اخبار دریافتی
۲-عدم بزرگنمایی اخبار
در صورت تمایل در روزهای آینده فیلم بازی که به طور کامل ضبط شده به آدرسی که شما به ایمیل من ارسال کند فرستاده خواهد شد. قضاوت با خود شما

سجاد احمدی یکشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷

بله در تایید حرف آقای مرتضایی من هم باید بگم که فحاشی صورت نگرفته .آیا سوت زدن و دست زدن فحاشی است؟ من خودم روز بازی در سالن بودم و دیدم

نویسنده خبر یکشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸

با عرض سلام و احترام خدمت سرمربی گرامی باشگاه فرش آرا مشهد
ابتدا لازم است به بی طرفی و اخلاق گرا و اخلاق مدار بودن این پایگاه خبری و استفاده از افراد سالم در مجموعه خبرنگارانو هیئت مدیره fut5al اشاره کنم و خاصه در تقابل تیم های فرش آرا و منصوری قرچکپقطعا در آینده در صورت محرز شدن چنین اتفاقاتی در هر شهری حتی قرچک از این درگاه انعکاس خواهد یافت.
اما در مورد صحت یا تکذیب خبر فوق لازم به ذکر است که پایگاه خبری فوتسال ایران توسط یک شخص اداره نمیشود و گروه خبری این مجموعه در اکثر ورزشگاه ها و شهرها نمایندگان معتبر و موثق دارند که در مورد خبر ارسالی هم همینگونه میباشد.
حتی ما از این موضوع که حمله توسط برادران بازیکن شما بوده مطلع بودیم اما برای حفظ آرامش فوتسال منتشر نکردیم که توسط خود شما اعلام شد. همچنین فحاشی تماشاگران به بازیکن قرچکی نیز برای ما اثبات شده است و در رکیک بودن انها هیچ گونه شکی نیست.
البته ما هم با شما در مورد اخذ تایید خبر از مسئولان تیم ها موافقیم و این کار هم پیش از انتشار خبر انجام شده است. امیدوارم انتظار نداشته باشید که از کادر تیم میزبان در این مورد تحقیق به عمل آمده باشد.
در پایان به عنوان منتشر کننده این خبر اعلام میکنم غرض و دشمنی در این موضوع در کار نبوده و همانطور که تخلف راه ساری گزارش شد تخلف تیم شما یا هر تیم دیگری نیز گزارش خواهد شد.
با تشکر و آرزوی موفقی روز افزون برای شما و تیم خوب فرش آرا

هوادار شنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۶

شما جرا چیزی رو که نمیدونید الکی مینویسین
هنوز هم کسی نمیدونه عارف چرا اخراج شد پس این خیلی درد داره مثل پنالتی گرفتن برای سپاهان اگه یه چیزو مینویسین همه چیو بنویسین

جواد دوشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵

عشق هست راه ساری حرف مفت نزنین

خواننده خبر چهارشنبه , ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰

با سلام
آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است
دربی تبریز بی اغراق زیبا ترین وحساس ترین دربی ایران هست دو سال پیاپی توسط سرمربی شهرداری به حاشیه جنجال و درگیری منجر شده و عدم اطلاع رسانی درست باعث محرومیت آرام کنندگان قضیه شده است. بهتره اینقدر صریح و رک اطلاع رسانی بشه که این چنین افرادی یا متنبه بشوند یا به کل از فوتسال کنار گذاشته بشوند

ali fc جمعه , ۵ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۴

تعصب هم حدی داره چون بهتون گل زده بود زدینش ؟ شانس بیارید بازی برگشت تو قرچک بی حاشیه باشه وگرنه کی میخواد جلوی تعصب قرچکی ها رو بگیره

نام ... سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۹:۳۹

قرچک هم در خدمتتون هستیم…

عاشق فرش آرا جمعه , ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴

تعجب میکنم مگه شما نگفتید تماشاگران فرش آرا فحاشی میکردند چرا اونها رو محروم یاجریمه نکردند.احتمالا یا شما دروغگو هستید یا کمیته انضباطی به وظیفش عمل نمیکنه .خودتونم میدونید اولی درسته.

اشنا دوشنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶

کجاس علم و ادب …؟؟؟

نام ... یکشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰

علم و ادب مرد. خدا بیامرزش