کد خبر : 288
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1392 - 15:51
-

نجاریان: عده ای در ساری به دنبال تحریک بازیکنان هستند!

نجاریان: عده ای در ساری به دنبال تحریک بازیکنان هستند!
مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری گفت: 3 بازیکن غیر بومی به زودی به تیم اضافه می شوند.

سعید نجاریان در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران،‌اظهار کرد: هیئت رئیسه سازمان لیگ مصوب کرده که باید مبلغ ۳۰ میلیون تومان به عنوان ورودی مسابقات به حساب فدراسیون واریز کنیم. ما تا این لحظه نتوانستیم آن را پرداخت کنیم و بنده شخصاً در این زمینه متعهد شده ام تا در آینده ای نزدیک این مبلغ را واریز کنیم.

وی در مورد انتقاداتی که از وی در زمینه بی انگیزیگی اش برای تیمداری پس از ورود به شورای شهر ساری مطرح می شود، گفت: اصلاً این موضوع ارتباطی با انتخابات اخیر ندارد. خدا می داند که در همین چند ماه حتی با نمایندگان شهر ساری هم صحبت کرده ام و برای جذب اسپانسر با یکی از آنها تا تهران هم رفتم اما به نتیجه ای نرسیدم. با روی کار آمدن دولت جدید، تغییر و تحولات مدیریتی به اوج خودش رسیده و این موضوع کار را برای ما دشوار ساخته و هیچ سازمان و ارگانی برای قبول اسپانسری تیم وارد عمل نمی شود.

مدیرعامل راه ساری افزود: بنده حدود ۲ ماه پیش به آقایان سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مهندس بهروان بعنوان رئیس هیئت فوتبال استان رسماً گفته ام که تیمداری با این وضعیت دیگر غیر ممکن است و به دنبال اسپانسری برای تیم در فصل جدید باشند که متأسفانه هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفت.

وی اذعان داشت: تا الان که بازیهای هفته سوم به پایان رسیده، هیچ مسئولی از شهرستان و استان با من تماس نگرفته و نمی گوید چه مشکلی دارید. ما کمتر از یک ماه مانده به شروع بازیها تمرینات مان را آغاز کردیم. می خواهم بگویم که اگر اصلاً تمرینات مان شروع نمی شد و ما در بازیها حضور پیدا نمی کردیم باز هم کسی سراغی از راه ساری نمی گرفت!

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال تصریح کرد: با توجه به وضعیت اسفبار مالی باشگاه، در فصل نقل و اتنقالات جلوی هیچ بازیکنی را برای ماندن در تیم نگرفتم و هر بازیکن به هرتیمی که خواست پیوست چرا که چاره ای جز این نداشتم و بازیکنان نباید بیش از این اذیت می شدند.

وی ادامه داد: مشکلات مالی راه ساری به اوج خود در همه سال ها رسیده و نمی دانم به عنوان مدیرعامل باشگاه چه کار باید بکنم. در همین بازی اول خانگی ما برابر شهرداری ساوه، بعلت بدهی به هتل های شهر ساری نتوانستیم برای داوران هتل رزرو کنیم.

نجاریان از بدهی های فراوان تیمش خبر داد و اظهار داشت: فروشگاه های ورزشی از ما طلب دارند، سالن های سطح شهر ساری، شرکت های هواپیمایی، رانندگان اتوبوس همه و همه از ما طلبکارند. وقتی حامی مالی نداریم چگونه باید کار کنیم؟ اگر تا امروز می گفتم تیمداری مشکل و طاقت فرساست امروز دیگر می گویم تیمداری در استان بی پول مازندران دیگر غیر ممکن است. غیر از باشگاه کاله مازندران در والیبال آیا می توانید تیمی را نام ببرید که دغدغه مالی نداشته و با حساب و کتاب تیمداری کند؟

وی اضافه کرد: متأسفانه در کنار همه این مشکلات، یک سری مشکلات حاشیه ای هم تیم را اذیت می کند. عده ای در ساری موش می دوانند و به دنبال تحریک کردن بازیکنان هستند. نمی دانم آنها با این کارها چه اهدافی را دنبال می کنند. ما با بازیکن قرارداد داریم و به جای اینکه او سر تمرینات تیم حاضر شود، هر روز از زبان این و آن حرف های جدیدی در موردش می شنویم. اینها چیزهایی است که هواداران ما باید بدانند.

مدیرعامل راه ساری در پایان با اشاره به ضعف فنی تیمش نیز گفت: متأسفانه در ۳ بازی اول لیگ هنوز امتیازی کسب نکرده ایم و این مسأله به جوانی مفرط تیم بر می گردد. البته شخصاً با ۳ بازیکن غیر بومی با تجربه که سالها در لیگ برتر فوتسال حضور دارند مذاکراتی داشته ام و به احتمال فراوان تا پایان همین هفته به تمرینات تیم اضافه می شوند و امیدوارم با حضور آنها شرایط تیم هم بهتر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار شنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۸

آقای نجاریان خسته نباشید
اگه اداره راه و ترابری بودجه کافی رو نمیدن چرا اسم تیم رو عوض نمیکنید و به اسم مردم این شهر یا شهدای شهر ساری نمیزارید؟

هوادار راه ساری شنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۴

با سابقه ترین تیم تو لیگ برتر کی فکرشو میکرد به این وضع بیفته..
واقعا جای تاسف داره با این مسئولین