کد خبر : 269
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1392 - 0:16
دسته‌بندی نشده
-

“گیتی پسند قرچک”،”کشاورز مافیا”،”رضا لک حیا کن”

“گیتی پسند قرچک”،”کشاورز مافیا”،”رضا لک حیا کن”
جو در اصفهان اصلا به سود سرمربی و کاپیتان گیتی پسند نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تصور می شد که دومین بازی خانگی گیتی پسند در اصفهان با حاشیه همراه باشد. پس از اتفاقات بازی با زمزم این بار هم شاهد جوی دوگانه در سالن پیروزی بودیم. بازی اول به دلیل اختلافات مدیریتی با تاخیر برگزار شد و اینبار اختلاف تماشاچیان باعث تاخیر در شروع بازی شد. بر اساس خبرهای رسیده از اصفهان، شماری از تماشاچیان بنرهایی در حمایت از علی افضل سرمربی سابق گیتی پسند را همراه خود اورده بودند که مسئولان سالن مانع حضور انها شدند. این قضیه تا جمع اوری کامل بنرها ادامه یافت تا درنهایت تماشاگران درهای ورزشگاه را شکسته و وارد شوند. محمد زارعی در دقیقه ۵ اولین گل دیدار را برای تأسیسات دریایی به ثمر رساند. سه دقیقه بعد افشین کاظمی کار را به تساوی کشید تا گیتی پسند که به دنبال پیروزی و کسب هر سه امتیاز خانگی این دیدار بود سراسر حمله شود.

احمد اسماعیل پور و محمد طاهری به فاصله سه دقیقه و در دقایق ۱۲ و ۱۵ دو فرصت گیتی پسند را به گل تبدیل کردند اما در دقیقه ۲۷ تأسیسات دریایی بار دیگر موفق به باز کردن دروازه اصفهانی‌ها شد تا اختلاف دوباره کم شود.

به رغم تلاش دو تیم برای ایجاد موقعیت روی دروازه‌ها این دیدار در ادامه گلی در پی نداشت تا در روزی که عده‌ای از تماشاگران دیدار برای بازگشت علی افضل به اصفهان سنگ تمام گذاشتند و شعارهایی علیه لک، کشاورز و حتی خود تیم گیتی پسند سرمی‌دادند این تیم پیروز دیدار شود. شعارهایی چون”سلطان علی افضل”، ” کشاورز مافیا”،” رضا لک حیا کن،اصفهانو رها کن” و ” گیتی پسند قرچک” بارها از سوی جمعی از تماشاچیان سر داده شد هر چند اکثر تماشاگران حاضر در سالن به تشویق گیتی پسند و بازیکنان این تیم پرداختند. با این حال جو بوجود آمده به شدت باعث ناراحتی سرمربی و کاپیتان گیتی پسند شده و ناراحتی خود را به مسئولان باشگاه ابراز داشته اند.این در حالی بود که علی افضل هم در سالن حضور داشت و حضور او به این جو متشنج دامن زده بود. در این بازی  محمد طاهری و طه مرتضوی مصدوم شدند و احمد اسماعیل پور هم پس از پایان بازی راهی بیمارستان شد تا اوضاع مدافع عنوان قهرمانی بحرانی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.