کد خبر : 364
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 شهریور 1392 - 23:08
-

تناقض در رفتار گیتی پسندی ها با چه هدفی؟!

تناقض در رفتار گیتی پسندی ها با چه هدفی؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه پر حاشیه گیتی پسند اصفهان که خودش این روز ها با حاشیه های بسیاری دست و پنجه نرم می کند، تیم ملی را هم با خودش وارد حاشیه کرده است. جدیدترن حاشیه سازی که از جانب اصفهانی ها صورت گرفته، منع حضور بازیکنان در تیم ملی فوتسال است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه پر حاشیه گیتی پسند اصفهان که خودش این روز ها با حاشیه های بسیاری دست و پنجه نرم می کند، تیم ملی را هم با خودش وارد حاشیه کرده است. جدیدترن حاشیه سازی که از جانب اصفهانی ها صورت گرفته، منع حضور بازیکنان در تیم ملی فوتسال است. این در حالی است که ایران بعد ناکامی در جام جهانی ۲۰۱۲ به دنبال جبران در گرند پری برزیل است ولی یک روز مدیر عامل باشگاه اعلام می کند پنج بازیکنش حق حضور در تمرین های تیم ملی و بازی های گرند پری را ندارند. تا عصر خبر می رسد که سرمربی تیم تا آخر هفته بازیکنان را آزاد خواهد کرد و فردایش قائم مقام در مصاحبه ای از سختی های تیم داری و مصدومیت های پیاپی می گوید و حرف از تعامل می زند. ولی نباید خیلی هم در این ماجرا بی انصافی کرد چون گیتی پسندی ها راه تعامل را خوب می شناسند و همچنین اهمیت تیم ملی را!

آن ها با تعامل همه جانبه مجوز بازی غیر قانونی یک بازیکن در لیگ را از کمیته فوتسال می گیرند و از تیم ملی سپری مقابلشان می سازند که جلوی عمل غیر قانونیشان بایستد. زمانی که قرار باشد یک بازیکن در لیگ برایشان بازی کند، بحث ملی مطرح  می شود اما تیم ملی به یک باره با از بین رفتن منافعشان بی اهمیت می شود! به نظر می رسد افتخار بزرگ دومی آسیا(!) آنقدر به مذاق این باشگاه خوش آمده که حضور در دومین تورنمنت معتبر فوتسال دنیا و بازی با بهترین تیم دنیا برایشان هیچ ارزشی ندارد.

“گرند پری مهم نیست”؛ ” خودمان این تورنمنت را بزرگ کرده ایم و نام جام جهانی را برایش گذاشته ایم”؛ “تیم ملی با بازیکنان جوان به گرند پری برود”

این ها جمله هایی است که از سوی مدیران و مربیان گیتی پسندی در روزهای اخیر در رسانه ها منتشر شده و بسیاری از علاقه مندان فوتسال با شنیدن آین حرف ها به هدف این باشگاه پر سابقه در حاشیه پی برده اند. اما به راستی هدف گیتی پسند چیست؟

 

هدفشان هر چه باشد و حتی اگر به آن هم برسند، دنیا که به آخر نرسیده است. به قول رئیس کمیته فوتسال “گذر پوست به دباغ خانه می افتد”

 

البته شکی نیست حمایت از بخش خصوصی باید در دستور کار همه قرار گیرد. باشگاه گیتی پسند هم با هزینه هایی که کرده به دنبال منافع خودش است اما استفاده از اهرم فشار و به کار گیری سیاست یک بام و دو هوا برای مقابله با تیم ملی به چه قیمت؟

مگر غیر از این است که تمام تشکیلات فوتسال ایران برای موفقیت تیم ملی تلاش می کند؟ اگر این طور باشد، آیا گیتی پسند از این دایره خارج بوده یا خونش رنگی تر است؟

 

اصلا فرض کنیم گیتی پسند بعد از مذاکره با مسئولان کمیته فوتسال و تیم ملی راضی شود بازیکنانش را به تیم ملی بازگرداند. اما ضرری که تیم ملی از یک هفته تمرین بدون بازیکنانش کرده را چه کسی جواب خواهد داد؟

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.