کد خبر : 369
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1392 - 13:57
-

جوابیه تند گیتی پسند به اظهارات افتخاری/ مگر فدراسیون فوتبال دباغ خانه است؟!

جوابیه تند گیتی پسند به اظهارات افتخاری/ مگر فدراسیون فوتبال دباغ خانه است؟!
قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان نسبت به ادبیات رییس کمیته‌ فوتسال انتقاد دارد. او می‌گوید صحبت‌های افتخاری در شأن فوتسال نیست.

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ محمد حسین عراقی زاده درباره تهدید کمیته‌ فوتسال به جریمه گیتی‌پسند به خاطر ندادن بازیکن به تیم ملی، گفت: ما چند هفته‌ قبل به کمیته‌ فوتسال نامه زدیم و اعلام کردیم که با توجه به شرایط موجود نمی‌توانیم به تیم ملی بازیکن دهیم. اما یکی نیامد بگوید آقای باشگاهدار دردت چیست؟ حداقل می‌گفتند عقل‌مان رسیده و می‌خواهیم حرفتان را بشنویم. به نامه ما محل نمی‌گذارند هیچ، تهدید هم می‌کنند.

وی افزود: این چه وضع ادبیات افتخاری است؟ آیا این نوع ادبیات در شأن فوتسال ایران است که می‌گویند گذر پوست به دباغ خانه می‌افتد؟ اصلا مگر فدراسیون فوتبال دباغ خانه است؟ ما برای گرفتن جواب نامه‌مان با افتخاری تماس گرفتیم، اما در دسترس نبود. با کارمندش هم صحبت کردم و او گفت فردا جواب‌تان را می دهیم، اما آن فردا هنوز نیامده است!

عراقی زاده در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد منع حضور بازیکنان در تمرین تیم ملی بدون اجازه کمیته‌ فوتسال حرفه‌ای بوده و مقابله با تیم ملی به حساب نمی‌آید، تصریح کرد: ما هم می گوییم همه زیر پرچم ایران باید بجنگند، اما برنامه‌ریزی صحیح باشد. بازیکن با یک روز تمرین می‌خواهد برایم چه کار کند؟ کجای دنیا بازیکن را تلفنی به تیم ملی دعوت می‌کنند؟ بعد بازی اهواز با سرمربی من تماس می‌گیرند که شنبه بازیکنت را به تیم ملی بفرست! آیا این حرفه‌ای‌گری است؟ اگر ما می‌خواستیم با تیم ملی مقابله کنیم مربیمان را به نشست هم اندیشی که فقط شش مربی رفته، نمی‌فرستادیم. ما احترام گذاشتیم، اما به یک باره با ادبیات تهدیدی مواجه شدیم که گذر پوست …

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند همچنین با اشاره به بخش دیگری از اظهارات افتخاری درباره تعطیلی لیگ، گفت: ما موافق تعطیلی لیگ هستیم. آقایان یک ماه قبل شروع لیگ مصاحبه کرده و اعلام می‌کنند بازی‌ها پخش مستقیم می‌شود. الان پنج هفته‌ از مسابقات گذشته است. پخش تلویزیونی پس کجاست؟ وضع فوتسال ما با قبل هیچ فرقی نکرده است. هیچ حمایتی از بخش خصوصی نمی‌شود و از طرفی هم تهدید به محرومیت می شویم. از باشگاه‌های خصوصی دیگر بپرسید که چه برگشتی برای هزینه‌های‌شان وجود دارد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.