کد خبر : 384
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1392 - 21:50
-

سرمربی تیم ملی را بهتر بشناسیم/ چرا به خسوس می گویند پروفسور؟!

سرمربی تیم ملی را بهتر بشناسیم/ چرا به خسوس می گویند پروفسور؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خسوس کاندلاس در آبان ماه ۱۳۹۱ به عنوان دستیار علی صانعی کارش را در تیم ملی ایران آغاز کرد و بعد از ناکامی ایران در جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شد. او در زمان سرمربی گری اش در ایران نیز مقام قهرمانی تورنمنت چین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خسوس کاندلاس در آبان ماه ۱۳۹۱ به عنوان دستیار علی صانعی کارش را در تیم ملی ایران آغاز کرد و بعد از ناکامی ایران در جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شد. او در زمان سرمربی گری اش در ایران نیز مقام قهرمانی تورنمنت چین و بازی های داخل سالن آسیا را کسب کرده است.

خسوس را با لقب پروفسور فوتسال در اسپانیا می شناسند اما به راستی دلیل انتخاب این عنوان برای سرمربی فعلی تیم ملی ایران چیست؟ در ادامه، با مطالعه کارنامه این مربی می توانید به پاسخ این پرسش دست پیدا کنید.

نام کامل: خسوس کاندلاس رودریگو

متولد ۱۵/۷/۱۳۴۱ ( ۷ اکتبر ۱۹۶۲) در مادرید اسپانیا

لقب:  پروفسور فوتسال

تیم ها:

تیم ملی ایران از آبان ۹۱ تا کنون

تیم باشگاهی بومرنگ اسپانیا

افتخارات:

قهرمانی در تورنمنت چین ۲۰۱۳ با ایران

قهرمانی در بازی های داخل سالن آسیا ۲۰۱۳ با ایران

۵ قهرمانی در جام قهرمانان اسپانیا با تیم بومرنگ اسپانیا

۵ بار حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا و کسب دو قهرمانی با بومرنگ اسپانیا

قهرمانی در جام یوفا با بومرنگ اسپانیا

دریافت مدال افتخار ورزشی از پادشاه اسپانیا

مشروح افتخارات خسوس:

از سوابق “خسوس کاندلاس رودریگو” می توان به ۵ قهرمانی در لیگ اسپانیا اشاره کرد. او همچنین با تیم‌های مختلف ۹ بار به فینال رقابت‌های جام حذفی کشورش صعود کرده که در این بین ۶ بار به قهرمانی رسیده است.

او همچنین ۷ بار به فینال جام قهرمانان اسپانیا که بین قهرمانان جام حذفی و لیگ برگزار می‌شد، رسیده و از بین آنها توانسته در ۵ بازی پیروز و قهرمان شود. خسوس کاندلاس همچنین چهار بار با تیم‌های مختلف به فینال قهرمانی جام باشگاه‌های جهان راه یافته که در همه آن‌ها پیروز شده است. سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ۵ بار نیز در فینال جام باشگاه‌های اروپا روی نیمکت نشسته که از بین آن‌ها دوبار هم قهرمان شده است.

کاندلاس همچنین یک بار به مقام قهرمانی جام یوفا نیز رسیده است. این مربی اسپانیایی در سال‌های مختلف نیز به عنوان بهترین مربی برگزیده شده او چهار مرتبه بهترین مربی اسپانیا و دو بار بهترین مربی باشگاه‌های جهان شده است. خسوس در سال ۲۰۰۹ نیز مدال افتخار ورزشی را از دست پادشاه اسپانیا دریافت کرد.

با مراجعه به قسمت مربیان سرویس آمار و اطلاعات می توانید سابقه و ریزترین اطلاعات مربوط به سایر مربیان را نیز مطالعه کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.