کد خبر : 382
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1392 - 21:30
دسته‌بندی نشده
-

شمس:fut5al خلاء نبود خبرگزاری مستقل فوتسال را پر کرد/ با آن می توان به آرزوی دیرینه فوتسال رسید!

شمس:fut5al خلاء نبود خبرگزاری مستقل فوتسال را پر کرد/ با آن می توان به آرزوی دیرینه فوتسال رسید!
بهترین مربی فوتسال جهان در سال 2009 می گوید پایگاه خبری فوتسال ایران خلاء نبود یک خبرگزاری مستقل را برای این رشته پر کرد. او همچنین یک قول ویژه برای یک سورپرایز در مراسم راه اندازی fut5al داد.

حسین شمس در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره راه اندازی این پایگاه خبری اظهار کرد: خلاء نبود خبرگزاری مستقل در فوتسال ایران حس می شد که با آمدن fut5al این خلاء پر شده است.خوشحالم که این پایگاه خبری را خود فوتسالی ها خلق کرده اند و آن طور که من در جریانم، تمام خبرنگاران fut5al از خبرنگاران تخصصی این رشته هستند.

وی ادامه داد: خودم هر روز در دو نوبت صبح و شب پایگاه خبری فوتسال ایران را نگاه می کنم. یک بار در اداره و یک بار هم بعد از بازگشت به خانه.خیلی خوشحالم که بعد گذشت چند روز تبدیل به یک پایگاه خبری فعال شده است و به طور میانگین هر چند دقیقه یک بار به روز می شود و خبر جدید می آید. پیش بینی می کنم در آینده ای نزدیک همه فوتسالی ها از روی fut5al پیگیر اخبار فوتسال باشند. مطمئنم دیری نمی پاید که پایگاه خبری فوتسال ایران، مرجع فوق العاده ای از اطلاعات فوتسال ایران و دنیا می شود.

بهترین مربی فوتسال جهان در سال ۲۰۰۹ در ادامه با بیان اینکه fut5al در اول راه موفق تر از آن چیزی که انتظار می رفت ظاهر شد، تاکید کرد: شروع پایگاه خبری فوتسال ایران عالی بود و موفق تر از این هم خواهد بود به شرط اینکه همه فوتسالی ها برای ماندگاری اش دست به کار شوند و کمک کنند. من از همین طریق از صاحبان فوتسال می خواهم به هر نحوی که می توانند به پایگاه خبری که برای خودشان است کمک کنند. چون فوتسال ایران می تواند با کمک این پایگاه خبری به آرزوی دیرینه اش یعنی استقلال دست یابد.

شمس همچنین در ادامه گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران از پیشنهاد هایش به این پایگاه خبر گفت و خاطر نشان کرد: fut5al برای اینکه جهانی شود می تواند با سایت های معتبر دنیا مثل فوتسال پلنت تبادل اطلاعات کند. همچنین با توجه به اینکه پایگاه خبری فوتسال ایران را به عنوان اصلی ترین مرجع فوتسال کشور می شناسند باید مطالب آموزشی را هم در خود بگنجاند تا از همه لحاظ یک پایگاه خبری کامل محسوب شود.

به گزارش فوتسال ایران، حسین شمس همچنین در پایان این گفت و گو قول هماهنگی حضور یکی از بزرگان فوتسال دنیا را در مراسم افتتاحیه fut5al داد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.