کد خبر : 381
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1392 - 21:14
-

پیراهن و شورت ها را آخر تمرین تحویل بدهید و بروید!

پیراهن و شورت ها را آخر تمرین تحویل بدهید و بروید!
شرایط و امکانات تمرینی تیم ملی فوتسال ایران به منوال اردوهای قبل این تیم نه تنها بهتر نشده بلکه با وخامت بیشتر روی به تحقیر ملی پوشان گذاشته است.

به گزارش “پایگاه خبری فوتسال ایران” در شرایطی که فوتسال همچنان فرزند ناتنی فدراسیون فوتبال به حساب می آید تبعیض ها میان ملی پوشان فوتبال و فوتسال کماکان ادامه دار است. اگر چه پیش از این تبعیض ها در حد پاداش های قهرمانی و اولویت هایی در این خصوص خلاصه می شد اما شرایطی پیش آمده است که ملی پوشان حتی برای یک دست لباس تمرینی خود در اردوی تیم ملی حاشیه امنیت ندارند.

به گفته بازیکنان حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی که برای سفر به برزیل و شرکت در تورنمنت بین المللی گرندپری تشکیل شده است، آخر تمرین های هر روز اردو پیراهن های تمرینی که در اختیار بازیکنان گذاشته شده جمع آوری می شود و در حالی که همگی بدون شماره است پس از شستشو مجددا بین بازیکنان تقسیم می شود!

حکایت آخر هر مرحله اردو آنجا جالب می شود که با نهایت احترام از بازیکنان ملی پوش فوتسال خواسته می شود شورت و پیراهن های خود را تحویل بدهند و سپس اردو را ترک کنند که مبادا بازیکن دعوت شده به تیم ملی در اردوی بعد این تیم در لیست نباشد و یک دست پیراهن و شورت تمرینی کم شود!

گفته می شود در آخرین شاهکار مسئولان کمیته فوتسال امروز از بازیکنان خواسته شده تا جوراب های خود را هم تحویل بدهند و بروند که با واکنش شدید بازیکنان حاضر در اردو مواجه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سیدمحسن دوشنبه , ۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۹

واقعا تاسف آوره.
اصلا به این رشته بها نمیدن
انگار نه انگار که ما جزو قدرتهای برتر دنیا هستیم.

tik_tsk دوشنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴

سلام خوبید من پدرم پولی نداره فقط میتونه خرج خونواده رو بده و گرنه من الان تو تیم ملی نوجوانان بودم

محمد پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۸:۳۰

واسه ورزش مملکت متاسفم….ببین به چه روزی افتادیم