کد خبر : 2114
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آذر 1392 - 19:14
-

حسین شمس سرمربی آمریکا می شود؟!

حسین شمس سرمربی آمریکا می شود؟!
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال، چمدانش را برای حضور در آمریکا و ادامه فعالیت های فوتسالی اش در این کشور بسته است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس به عنوان مربی موفق فوتسال ایران بعد از اختلاف با فدراسیون فوتبال، چهار سالی است که از تیم ملی دور مانده و حتی اجازه عقد قرارداد با هیچ یک از تیم های لیگ برتری را هم ندارد!

 

بهترین مربی جهان در سال ۲۰۰۹، به دنبال برکناری عباس ترابیان و روی کار آمدن رضا افتخاری، امیدوار بود تا جای سرمربی اسپانیایی را در تیم ملی ایران بگیرد. اما روند مذاکره کمیته فوتسال با شمس به سمتی پیش رفت که الآن می توان گفت رابطه بین این مربی و افتخاری دست کمی از رابطه اش با ترابیان ندارد!

 

در چنین شرایطی عرصه برای مربی با تجربه فوتسال چنان تنگ شده که در مصاحبه اخیرش به فعالیت در خارج از کشور اشاره کرده است. حسین شمس که در فصل جدید از امضای قرارداد سرمربی گری با تیم ماهان تندیس قم هم منع شده، به نظر می رسد چاره ای جز ادامه مربی گری در بیرون مرزهای کشورمان ندارد تا دنیا هم مثل مسئولان ایرانی، سوابق و افتخاراتش را بدست فراموشی نسپارند.

 

طبق اخبار رسیده مطلع شدیم که حسین شمس در حال فراهم ساختن مقدمات سفرش به کشور آمریکاست و در آینده ای نزدیک برای ادامه فعالیت های فوتسالی اش به این کشور سفر خواهد کرد.

 

در این میان گمانه زنی های مختلفی صورت گرفته که یکی از آن ها سرمربی گری شمس در تیم ملی آمریکاست. وی که سابقه سرمربی گری در چند تیم ملی از کشورهای حوزه خلیج فارس را در کارنامه اش دارد، در سال های اخیر نیز به عنوان مدیر فنی با تیم ملی سوئد همکاری داشته و تنها به امید برعهده گرفتن سکان هدایت تیم ملی ایران در کشورمان مانده بود. اما سرمربی گری یکی از تیم های فوتسالی که برای فوتسال خود برنامه دارد، پیشنهادی است که هر مربی ای در قبال آن با تامل بیشتری پاسخ می دهد.

 

اما گمانه زنی دیگری که درباره آینده کاری شمس در آمریکا صورت گرفته، فعالیت او در تیم های باشگاهی است که با توجه به ضعف این کشور در این زمینه، بعید به نظر می رسد او تصمیم به حضور در لیگ درجه چند آمریکا بگیرد.

 

اما در این میان توسعه فوتسال آمریکا و کمک به تشکیل ساختار و زمینه های رشد این رشته در ایالات متحده آمریکا آخرین و محتمل ترین بحثی است که در گمانه زنی هایمان می توانیم به آینده کاری حسین شمس اشاره کنیم. این مربی که در توسعه فوتسال پایه و حتی دانش آموزی، سوابق خوبی دارد شاید ایران را با همین هدف به مقصد آمریکا ترک کند.

 

پایگاه خبری فوتسال ایران که برای اولین بار این خبر را رسانه ای کرده، آمادگی این را دارد تا توضیحات این مربی، پیرامون تمام مواردی که در این گزارش درج شده را برای روشن شدن اذهان عمومی منعکس کند.

 

انتهای پیام        

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Ali پنجشنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۵:۰۹

,Hello to all
I’m very frustrated by Iran Futsal Federation. How could they hire a foreign coach when you have the one of the best called Mr. Shams. Didn’t he bring enough fame and pride to Iran camp while leading the Team Meli?
Since he has left the Team Meli our World Ranking has dropped to 7th place and now we are losing to Thailand!
I’m sorry but I think Iran Futsal Federation has been run by bunch od enemies of Iran. Shame on everyone involved with Iran’s Fusal program from the Media to Government.
We are about to lose a National Treasure and no one is doing much abou it.
I have a lot to say butthis may not the plce for it.
Sincerely,
Former National Athlete of Iran

javidi پنجشنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴

So Thanks Mr.ali
all right that you said. yes in iran football federation like foreign coaches because they can’t recive money from iranian coach in national team.
But Mr.shams is famous and lovely coach between iranian.
we hope that he will come back to my national team.

Best regards.
admin

نام ... پنجشنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷

آقا شما از اقدامات شمس در فوتسال خبر نداری. شاید ایشان به لحاظ فنی در سطح خوبی باشه ولی از لحاظ اخلاقی بسیار سطح نازلی دارد و در حال حاضر به خاطر یکسری قضایا محروم است.

rahbar جمعه , ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱:۰۵

از نظر شما همه که مشکل اخلاقی دارن

بانام یکشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰:۰۲

دقیقا خصوصیات آفای شمس مثل وحید شمسایی است انگار از یک مادر متواد شده اند

نام ... پنجشنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹

انشاءاله تلاشهای شما برای پیدا کردن کار برای حسین شمس منتج به نتیجه شود!!

rahbar پنجشنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲

Hello
😀

سعید پنجشنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴

چقدر قهرمانی برای ایران اورد ا خرش هم حرمت موی سفیدش رو نگه نداشتن چقدر با تعصب بود به اقای ترابیان وافتخاری بخاطر بزرگتربن دستاورد تاریخیشون تبریک میگم

امیر پنجشنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰

حسین شمس خیلی برای ایران زحمت کشیدی بدجور بهت جواب دادن با قرار داد ۱۰۰ میلیون تومنی تیم ملی رو نگه میداشتی هرجا هستی موفق باشی

محسن 47 شنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹

حسین شمش ازافتخارات فوتسال جهان می باشد ایشان معلم اخلاق ومعلم معرفت است چشم هاراباید شست جوردیگر باید دید