کد خبر : 2128
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 - 14:49
-

ابطحی از شهرداری ساوه می رود؟

ابطحی از شهرداری ساوه می رود؟
مدیر عامل باشگاه شهرداری ساوه از برگزاری جلسه برای بررسی نتایج مهدی ابطحی خبر داد.

حامد تسبیحی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره نتایج تیم شهرداری ساوه در دوازده هفته اخیر لیگ برتر اظهار کرد: نمی توانم بگویم راضی ام اما استحقاق باخت های زیاد را نداشتیم. نمی دانم دروازه حریف طلسم می شود یا بازیکنانمان. تنها امیدوارم تا آخر فصل این صبر و تحمل را داشته باشیم.

ور در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال برکناری سید مهدی ابطحی وجود دارد، گفت: من به شخصه از ابطحی حمایت می کنم. با این حال جلسه ای را با او و همچنین اعضای هیات مدیره باشگاه خواهیم داشت. شاید به او تذکری داده شود و بازیکنان هم جریمه شوند اما تا الآن حمایتمان را از ابطحی داشته ایم. این حمایت ان شاالله تا پایان فصل هم ادامه خواهد داشت. به هر حال ۶۰ درصد تیم نسبت به سال گذشته جوان شده اند و ما تاوان جوانی تیم را می دهیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عبد الهي از ساوه شنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۲

بورود خدا بر شن سا و مدیران دلسوز و مقتدر شان دو قهرمانی کشور و یک دومی و یک سومی و قهرمانی آسیا مهندس مرتضوی اسطوره بود و با أوردن أفراد کار بلد چه انقلابی در ورزش ساوه کرد یاد أن روزگاران یاد باد سرپرست قبلی شن سا که متأسفانه نام أیشان از یادم رفته است (همان که رفت منصوری قرچک ) انصافا دلسوز بود مهندس مرتضوی از جیب شخصی اینگونه افتخار افرین کرد و ابنها از خرج بیت المال و پول شهر این افتضاح را درست کردند لطفا کار را به أهل أش بسپارید و خدا حافظ

ساوه ای با تعصب یکشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴

اولا ایشون که فرمودید جناب تقوی هستن .
اما تیم شن سا ساوه کاملا غیر بومی بود و اصلا می شد اون تیم را نماینده شهر ساوه نامید . من نمیدانم منظور شما از تحول در ورزش شهرستان چی بوده . چه اثر مثبتی از این تیم ممبه ورزش شهرستان منتقل شد جز این که هر هفته بازیکنان تهرانی که در تهران به صورت شخصی تمرین می ردند فقط در مسابقات حاضر می شدند و در واقع بازیکن پروازی بودند. کدام بازیکن بومی در شن سا بازی می کرد و کدام بازیکن جوان ساوه ای از تیم شن سا وارد لیگ فوتسال و سطح اول فوتسال ایران شد؟؟؟ منظورتون از تحول در شهرستان چه بود؟؟؟ تیم شن سا سیاست قهرمانی و نتیجه گیری به هر قیمتی را در راس کارش داشت اما شهرداری به دنبال ورزش قهرمانی نیست و در فکر سازندگی و فراگیر بودن خدمات ورزشی می باشد. البته نتایج این تیم واقعا در شان این شهر و تیم نیست و باید در کار خود تجدید نظری صورت بگیرند

ابوالفضل یکشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰

سلام.دوست عزیزی که فرمود شن سا بازیکن بومی نداشت کاملا درست است که دارد اشتباه میکند.
میلاد مطهری.مرتضی وکیلی.مجتبی قنبری این ها کسانی بودند مه در شن سا کنار دیگر بازیکنان بزرگ شن سا مانند محمد کشاورز.افشین کاظمی تمرین میکردند و در ضمن تمرین های ان ها در ساوه انجام میشد نه در تهران به صورت فردی.اگر نمیدانید بدانید تیم شهرداری ساوه به دلیل بی تدبیری و بی لیاقتی اقای تسبیحی و رها کردن تیم به حال خودش تو سط اقای ابطحی به این روز افتاده است.
تیم اگر بخواهد اینگونه جلو رود که ما سقوط میکنیم.لطفا سرمربی تیم را عوض کنید.
درضمن جوان گرایی خوب است نه به اندازه ای که تیم ساوه جوان گرایی کرده است.

نام ... چهارشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۳

رضا عقابی کجایی که تیمت در حال سقوط است

مرادي. دلسوخته ورزش ساوه شنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۸

برادر عزیز تیم های حرفه أی جای إحساسی برخورد کردن نیست تا انجا که یاد دارم شن سا أولین سال غیر بومی بود ولی سال های بعد کم کم بسمت بازیکنان بومی حرکت کرد سال اخر که قهرمان شد بازیکنان جوان و با انگیزه داشت و کمترین هزینه ، با با جان اگر قرار است ورزش هر شهر با بومی شدن متحول شود پس ورزش در بارسلون و رئال مادرید بأید نابود شود أنصاف داشته باشید وقتی در سألن هستیم و تیم می بازد دلمان می شکند و یا در صدا وسیما نتائج ضعیف را می شنویم خجالت می کشیم و جدول را که …. سال قبل مگر کم بازیکن غیر بومی داشتیم حد اقل ٧ بازیکن غیر بومی بودن و حقیقتا بدرد نحور و نتیجه دهم در سیزده تیم لطفا زحمات دیگر أن را با خود خواهی زیر سؤال نبریم

نام ... دوشنبه , ۲ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۷

یادمه وقتی شن سا قهرمان ایران ومساقات جهانی پرتغال شد اقایون وخانومای شورای شهر حتی یه شاخه گل کوچولو به تیمی که نام ساوه را پر اوازه کرد هدیه نکردند تیمی که یک ریال هزینه به شهر تحمیل نکرد…وجدان درد میگیری تو که میگی مرتضوی برای این شهر چی کرد …فکر نمیکنی اگه اون نیومده بود این ااقایون الان کجا بودند که اتان دارند میلیارد پول عوارض این مرئم بیچاره را نفله میکنند و…….

یه بازیکن تیم پایه شهرداری پنجشنبه , ۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵

شهرداری ساوه باید چند کار برای پیشرفت انجام بده
یک اینکه یه تعدادی بازیکن غیر بومی کاربلد به تیم اضافه کنه. چون بازیکنان کوچک در کنار بازیکنان بزرگ قرار گیرند میتونن پیشرفت کنن.
دو اینکه نمیشه اسم این حرکتو بزاریم جوون گرایی. باید اسمشو گذاشت باند بازی(پارتی بازی).انقدر افرادی رو میشناسم که به دلیل پارتی بازی کادر فنی علی الخصوص اقای … از تیم کنار گذاشته شده اند و الان دارن توی تیم های محلات بازی میکنن و انقدر بازیکنانی رو میشناسم که با بی لیاقتی محض و فقط به خاطر اینکه با یکی از مربیان تیم شهرداری اشنا هستنند وارد تیم شده اند.
سوم اینکه شما توجه کنید:
الان تیم شهرداری در بحران قرار داره. اقای ابطحی باید بازیکنانی بیاره که تجربه دار باشن و بتونن تیمو تو نیم فصل از قعر جدول جدا کنن تا تیم خدای نکرده سقوط نکنه.ولی اقای ابطحی الان با دوتا از بازیکنان رده های پایه تیم های دیگر مذاکره کرده تا اونهارو به جمع تیم اظافه. واقعا آیا این انصافه که چند تا بازیکن خوب در شهر بیرون باشند و چند بازیکن غیر بومی بدرد نخور در تیم بازی کنن
فکری به حال فوتسال ساوه کنید
دست خیلی ها همانند اقای (د.چ) و اقای (س.ک) و اقای (ح.م) باید کوتاه بلشه تا تیم پیشرفت کنه