کد خبر : 2168
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 - 18:43
-

لک:ملی پوشان خسته بودند و بازی سخت

لک:ملی پوشان خسته بودند و بازی سخت
تیم گیتی پسند توانست در هفته دوازدهم در مقابل حریف دیرینه به برتری دست یابد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازیکنان گیتی‌پسند به قهرمانی می‌اندیشند و تلاش می‌کنیم که با افزایش کیفیت خود، این ادعا را جامه عمل بپوشانیم.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از واحد خبر باشگاه صنایع گیتی پسند، رضا لک پس از پیروزی تیمش مقابل منصوری قرچک در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی پیرامون این بازی اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود زیرا منصوری یکی از تیم‌های خوب لیگ بوده و نتایج بسیار خوبی گرفته و مقابل حفاری و فرش‌آرا نتایج خوبی گرفته است.
وی افزود: بازیکنان ما به دلیل مشکلات هفته‌های اخیر و اینکه ملی‌پوشان را در اختیار نداشتیم، در نیمه نخست کیفیت لازم را نداشتند اما نیمه دوم تغییر دادیم و بازی را مدیریت کرده و توانستیم صاحب موقعیت شده و گل بزنیم و بعد از آن تعداد گل‌ها را زیاد کردیم.
سرمربی گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: به نظر من بازیکنان ملی‌پوش ما در این مسابقه خسته بودند اما تلاش کردند و خوشحالم که توانستیم پیروزی این مسابقه را ازآن خود کنیم.
وی بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم که در ادامه لیگ شرایط بهتری داشته باشیم و امیدوارم که با تلاش و مسئولیت‌پذیری بازیکنان، قهرمانی را نیز ازآن خود کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰

اقای لک خیلی شانس اوردین واقعا حق منصوری نبود ببازه . اگه باخته بودین که الان نشسته بودی خونتون . حالا فعلا زبون در اوردی. بازی برگشت هم هست . تو قرچک میبینیمتون . اونجا ببینم بازم حرفی داری واسه گفتن؟؟؟ منصوری بهترین تیم فوتسال تاریخ ایران

Stu شنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۳

اقای لک شما امسال هر نتیجه ای بگیری چه با گیتی قهرمان بشی چه نتیجه نگیری از اصفهان میندازنت بیرون برو یه فکری واسه خودت کن دیگه تو قرچک هم نمی خوانت

rahbar یکشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰:۵۴

بازیکن ۱۰۰سال ی بار میده تیم ملی بعد همچین هم میگه