کد خبر : 2218
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آذر 1392 - 20:03
-

دبیری: کار ما شده روحیه دادن به خط خورده های خسوس!

دبیری: کار ما شده روحیه دادن به خط خورده های خسوس!
مدیرعامل باشگاه دبیری در انتقاد به سیاست های تیم ملی معتقد است دعوت های عجیب خسوس بیشتر به ضرر تیم دبیری شده است.

فرزین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: با تمام احترامی که برای سرمربی تیم ملی قائل هستیم، تصمیمات ایشان بسیار غیرمترقبه است. از یک طرف از تیم صدرنشین لیگ فقط دو بازیکن دعوت می کند که یکی از آنها را خط می زند و یکی را هم نصفه و نیمه استفاده می کند. جالب اینکه از برخی تیم ها که در شرایط حساس دست تیم ملی را در پوست گردو گذاشته اند، شش بازیکن دعوت می کنند.

وی افزود: تبعات این تصمیمات همین جا خاتمه پیدا نمی کند چراکه بازیکن باسابقه ملی ما با ناراحتی از تیم ملی خداحافظی می کند و برای بازیکن دیگرمان که عجیب خط خورده باید تلاش کنیم تا روحیه اش را دوباره بازگردانیم.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز به دفاع از گلر سابق خود پرداخته و متذکر شد: اینکه مصطفی نظری را از روسیه دعوت می کنند و بعد اجازه ایستادن درون دروازه را به او نمی دهند ناراحت کننده است. به هر حال نظری از گلرهای مطرح کشور و دومین گلر برتر جهان است که اسم و رسمی دارد. به نظر من شایسته نبود چنین رفتاری با او شود.

فرزین دبیری اما به پیروزی این هفته دبیری برابر ملی حفاری اشاره کرده و گفت: آنها سه ملی پوش خوب داشتند و علیرضا صمیمی هم به واقع سوپراستار آنها در این بازی بود. بازیکنان ما هم واقعا خوب تلاش کردند. در این آقای شمسایی با اینکه سرما هم خورده بود بسیار عالی کار کرد و یک گل زیبا هم به ثمر رساند که یادگاری ماند.

وی ضمن عذرخواهی از هوادارانی که به خاطر پخش زنده تلویزیونی پشت درب های استادیوم باقی ماندند یادآور شد: به علت پخش نمی توانستیم تماشاگر به صورت ایستاده بر روی سکوها داشته باشیم و به همین خاطر هم مجبور شدیم فقط به تعداد ظرفیت سکو اجازه ورود تماشاگر بدهیم.

مدیرعامل دبیری به تعطیلی ۱۳روزه لیگ در نیم فصل انتقاد کرده و خاطرنشان کرد: آن طور که کمیته فوتسال اعلام کرده از ۲۲آذر تا ۵دی لیگ تعطیل خواهد شد که با این همه وقفه به خاطر گرندپری و بازی با روسیه نمی تواند تصمیم مناسبی باشد. کمیته فوتسال باید برنامه را تا پایان فصل بدهند تا برنامه ریزی کنیم.

فرزین دبیری در خاتمه بازی با تاسیسات دریایی را یک دیدار حساس دانسته و یادآور شد: بازی آخر تاسیسات دریایی تهران با شهرداری در سالن تبریز آنالیز شده و دبیری با شناخت به مصاف آنها می رود. به هر حال تاسیسات از مربی سابق تیم ملی استفاده می کنند و بازی آسانی نیست. به قهرمانی نیم فصل نزدیک تر شده ایم اما انشاالله با قهرمانی در پایان فصل پاسخ محبت های هوادارانمان را بدهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Ali سه شنبه , ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶

Agreed!
As long as Iran has Bond Buzy no sport will improve to World level.
I can not believe the way Iran treats its World Class athletes Mr. Nazari
and World Class coach Mr. Shams
Maybe Mr. Shams should take Nazari with him to England with him