کد خبر : 2241
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آذر 1392 - 9:27
-

صانعی:تلویزیون به جای دارت ، فوتسال پخش کند!/با شمسایی دست می دهم با اصغری نه!

صانعی:تلویزیون به جای دارت ، فوتسال پخش کند!/با شمسایی دست می دهم با اصغری نه!
علی صانعی سرمربی تیم تاسیسات دریایی که تیمش در هفته پایانی نیم فصل اول به مصاف صدرنشین مسابقات به سرمربیگری وحید شمسایی می رود از این بازی و وضعیت فوتسال می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، علی صانعی درباره بازی حساس تیمش مقابل دبیری تبریز به سرمربی‌گری وحید شمسایی، اظهار کرد: همه بازی‌ها برای ما حساس است. به هر حال تاسیسات دریایی در رده‌های پایین جدول قرار دارد و هر بازی برایمان حکم فینال خواهد داشت. ضمن اینکه از لحاظ تعداد بازیکن هم با کمبود مواجهیم و دو بازی قبل با ۶ بازیکن بازی کردیم! البته برای بازی با دبیری شرایط بهتری داریم و تعدادی از بازیکنان‌مان برگشته‌اند.
وی درباره تقابلش با وحید شمسایی (سرمربی بازیکن دبیری) و جواد اصغری مقدم (بازیکن دبیری) که با یکدیگر اختلاف زیادی دارند و مصاحبه‌های تندی هم در یک سال اخیر علیه هم کرده‌اند، گفت: به این چیزها فکر نمی‌کنم. در این چند وقت چه در فوتسال و چه زمینه‌های دیگر سعی کردم بدون حاشیه باشم. به بازیکنانم هم گفته‌ام توجهی به حواشی نداشته باشند. قانونی وجود ندارد که بگوید حتما باید میزبان قبل بازی با مربی حریف دست دهد. اما من هر جا میزبان بودیم یا مهمان سمت همه رفته‌ام. برایم هم مهم نبود که با چه کسی طرفم. حتی اگر میزبان تعلل کند، من به سمتش می‌روم و دست می‌دهم. در بازی قبل‌مان با هلال احمر هم با وجود ناداوری‌های بسیار هم با داور و هم با مربی حریف دست دادم.
صانعی در پاسخ به این پرسش که آیا جمعه نیز حاضر است کدورت‌های گذشته با شمسایی و اصغری مقدم را کنار گذاشته و با آن‌ها دست دهد، افزود: ما سمت همه می‌رویم. دلیلی ندارد با کادر فنی تیم مقابل دست ندهیم. هر تیمی که به تهران بیاید مهمان ماست. ولی ما فقط سمت کادر فنی می‌رویم. بازیکنان هم با یکدیگر خوش و بش می‌کنند. چون ما مربی هستیم و این بازیکن است که برای احترام به مربی سابقش باید طرف او بیاید!
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران همچنین با انتقاد از وضعیت داوری در لیگ برتر بیان کرد: به صورت کلی می‌گویم که داوری‌های امسال لیگ با مشکل روبه‌روست. به هر حال داور هم انسان است اما برخی اوقات فکر می‌کنم عمدی در کار وجود دارد. تیم ما جنجالی نیست و این اتفاق‌ها ما را خسته می‌کند. در بازی هفته قبل مقابل هلال احمر شاهکار داوری را شاهد بودیم. سه ثانیه مانده به پایان بازی پشت محوطه جریمه ما خطایی اعلام شد و ما قبل از زدن آن‌ تایم اوت گرفتیم. سپس توپ را پنج متر عقب‌تر کاشتند تا برنامه دفاعی ما را به هم بریزند اما داور هیچ واکنشی نشان نداد. فیلم این صحنه را داریم و به کمیته انضباطی می‌دهیم. با این اتفاق‌ها دیگر جرات نخواهیم کرد تایم اوت بگیریم! امیدوارم در بازی با دبیری داوری مشکل نداشته باشد و ما هم عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر اتفاقی که در بازی قبلی ما افتاد، در هر بازی رخ می‌داد، آن‌ بازی نیمه تمام باقی می‌ماند. با این حال امیدوارم بازی جمعه مشکل نداشته باشد.
وی در ادامه با انتقاد از صداوسیما از کمیته فوتسال درخواست کرد برای پخش بازی جمعه اقدام کند. صانعی در این رابطه نیز گفت: مسابقه‌های دارت، کبدی، دوچرخه‌سواری و شنا را تلویزیون پخش می‌کنند اما فوتسالی که مردم هم علاقه دارند را محروم کرده‌اند. ما هم آن قدر داد و بیداد کردیم که الان ساکت باشیم بهتر است. زمانی هم که سرمربی تیم ملی بودم بارها راجع به این موضوع صحبت کردم ولی نتیجه‌ای حاصل نشد. معتقدم کمیته فوتسال باید برای پخش لیگ فوتسال مذاکرات جدی انجام دهد. بازی جمعه ما و دبیری هم می‌تواند حتی از شبکه سه پخش مستقیم شود. اما اگر شبکه ورزش هم نمی‌تواند بازی‌ها را زنده پخش کند می‌تواند در زمان دیگری آن را روی آنتن بفرستد و اگر مردم دوست داشتند، در ادامه بازی‌ها را مستقیم پخش کنند.
کمیته فوتسال از تیم‌های ملی فوتسال اسپانیا، ایتالیا و پرتغال برای بازی‌ با تیم ملی در ایران دعوت‌نامه ارسال کرده است. در حالی که علی صانعی می‌گوید این تیم‌ها هیچ گاه بدون دریافت پولی به ایران نمی‌آیند.
سرمربی پیشین تیم ملی با اشاره به این موضوع گفت: ما در جایگاهی نیستیم که برای این تیم‌ها خط و نشان بکشیم و بگوییم در فلان تاریخ و آن هم رایگان به ایران بیایید. اگر برزیل ما را دعوت کند در هر زمان به کشورشان می‌رویم ولی برای دعوت از تیمی مثل اسپانیا باید حرفه‌ای عمل کرده و بعد از بررسی تقویم آن‌ها پیشنهادمان را مطرح کنیم. بعید می‌دانم اسپانیا به ایران بیاید چون قبل از جام جهانی ۲۰۰۸ به دلیل صادر نشدن روادید به آنجا نرفتیم و آن‌ها فکر کردند کارمان عمدی بود. اما چهار سال پیش به پرتغال رفتیم و اکنون نوبت آن‌هاست به ایران بیایند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱

صانعی با عدم دعوت شمسایی هم خودش رو از تیم ملی دور کرد و هم تیم ملی رو از موفقیت چون ایران به خاطر ضعف گلزنی از جام جهانی اوت شد

rahbar چهارشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱

به حق که ترابیان یزید و صانعی شمر فوتسال بودن
باخت به تایلند و کامبیا هیچوقت یادمون نمیره و نباید بره

سید مرتضی سه شنبه , ۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۰

صانعی راست میگه به جای پخش دارت و شنا واتومبیل رانی که بیننده ای نداره فوتسال پخش کنن بابا این همه افتخار کسب کردن حقشون نیس بازیاشون پخش بشه حتی بازیای تیم ملی هم درست پخش نمیکنن شبکه ورزشم که قربونش برم فقط شنا ودوچرخه سوای واتومبیا رانی پخش میکنه