کد خبر : 2267
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 آذر 1392 - 19:26
-

شمسایی : بازی باید سریعاً برگزار شود/ با ۵ مصدوم راهی تهران بودیم

شمسایی : بازی باید سریعاً برگزار شود/ با ۵ مصدوم راهی تهران بودیم
همانطور که در خبر فوری عصر امروز اعلام شد دیدار تیم های تبریزی در هفته سیزدهم به دلیل شرایط نامناسب جوی و لغو کلیه پروازهای فرودگاه تبریز لغو شد.

به گزارش  پایگاه خبری فوتسال ایران ، با توجه به لغو دیدار تیم های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی از در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال ، جهت بررسی موضوع مصاحبه ای با وحید شمسایی سرمربی – بازیکن تیم دبیری تبریز انجام داده ایم که متن آن به شرح ذیر می باشد :
fut5al: آقای شمسایی دلیل لغو بازی تیم دبیری با تاسیسات دریایی تهران چه بود ؟
به دلیل بارش شدید برف در شهر تبریز تمام پروازهای فرودگاه شهید مدنی لغو گردید و تیم ما بلافاصله جهت عزیمت به تهران با یک دستگاه اتوبوس آماده شد اما پلیس راه به دلیل کولاک شدید در جاده و نشستن برف در گردنه زنجان به ما اجازه خروج از شهر را نداد و مجبور شدیم به تبریز برگردیم.
در حال حاضر حدود ۵۰ سانتی متر برف روی زمین نشسته و الآن هم که دارم با شما صحبت می کنم ، هم برف در حال باریدن است.
fut5al: نظر شما برگزاری بازی در چه تاریخی است؟
بعد از اینکه بازی لغو شد ما از فدراسیون درخواست کردیم که شنبه را جهت بازی تعیین کنند.مانند بقیه جاهای دنیا که به دلیل شرایط جوی بازی تعطیل می شود بازی فردای همان روز برگزار می گردد.بازی گالاتاسرای و یوونتوس از همین نمونه است. که قاعدتاً به لحاظ اهمیت از اهمیت بیشتری برخوردار است ، که همانطور که اطلاع دارید یک روز بعد از لغو بازی انجام شد.
fut5al: ظاهراً مسئولان و سرمربی تاسیسات دریایی اعلام کردند که بازی در اواسط فصل باید برگزار بشود.
ما همین جا اعلام می کنیم که درخواست ما این است که بازی در هفته آینده و در هر روزی که مشخص می کنند ، انجام بشود و به نیم فصل دوم نیفتد.
ما به دلیل اینکه می خواهیم در نیم فصل دوم سرسخت تر از نیم فصل اول کار کنیم و مسابقات هم فشردگی خاص خودش را دارد و باید برای قهرمانی بجنگیم یک بازی اضافی هم روند تیمی ما را با مشکل مواجه می کند. البته باید بگویم که تابع تصمیمات فدراسیون هستیم.
fut5al: در پایان اگر صحبت خاصی دارید بفرمائید.
فقط می توانم بگویم که تیم ما با ۵ نفر مصدوم در حال اعزام به تهران بود ، که این بازی لغو شد و اگر در هفته آینده هم برگزار شود باز هم همان مصدومان را داریم و در اصل به ضرر تیم دبیری خواهد بود اما تیم ما کاملاً حرفه ای است و باید برای قهرمان شدن در هر شرایطی کار کرد.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.