کد خبر : 2284
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1392 - 14:25
-

برتری پر گل بانوان ایران بر مالزی/ هت تریک کریمی و اعتدادی+ مصاحبه مظفر

برتری پر گل بانوان ایران بر مالزی/ هت تریک کریمی و اعتدادی+ مصاحبه مظفر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در اولین دیدار رقابتهای جام جهانی کوچک فوتسال بانوان ، تیم ملی فوتسال بانوان ایران توانست با زدن ۱۱گل از سد تیم مالزی بگذرد. گلهای ایران فرشته کریمی(۳ گل)،فاطمه اعتدادی(۳ گل)،فهیمه زارعی(۲گل)،نغمه مرادی ، نسترن مقیمی ،سهیلا ملمولی رابه ثمر رساندند. گفتنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در اولین دیدار رقابتهای جام جهانی کوچک فوتسال بانوان ، تیم ملی فوتسال بانوان ایران توانست با زدن ۱۱گل از سد تیم مالزی بگذرد.
گلهای ایران فرشته کریمی(۳ گل)،فاطمه اعتدادی(۳ گل)،فهیمه زارعی(۲گل)،نغمه مرادی ، نسترن مقیمی ،سهیلا ملمولی رابه ثمر رساندند.
گفتنی است، قضاوت این دیدار بر عهده داورانی از اسپانیا و ژاپن بود.
دومین دیدار ایران برابر روسیه امشب راس ساعت ۲۳ به وقت تهران برگزار می شود.
ملی پوشان برابر روسیه با لباس یکدست قرمز به میدان می روند.
شهرزاد مظفر-سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص این دیدار گفت: شرایط بازی خوب بود. تمرکز بازیکنان و عملکردشان در این دیدار باعث شد تا با انگیزه بالاتری امشب به مصاف تیم قدرتمند روسیه بروند.
وی افزود: سعی کردیم تا از تمام داشته های خود در این بازی استفاده کرده و ۱۳بازیکن را به مرتبا درگیر بازی کنیم تا انرژیشان تحلیل نرفته و برای امشب نیز بتوانند به میدان بروند.در واقع میزان بازی را بین تمام ملی پوشان تقسیم کردیم. زمان تعویض را کوتاهتر کرده و سعی کردیم علاوه بر بازی دادن به تمام بازیکنان، میزان بین بازی واستراحت را برایشان یکسان کنیم.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به اینکه آیا سخت نیست تا تیم ملی در یک روز و به فاصله ۹ ساعت ۲ بازی سنگین را انجام دهد گفت: متاسفانه شرایط نابرابر است. روسیه و مالزی در هر روز یک بازی داشته و تنها ایران است که در یک روز دو بازی دارد. اما من و بازیکنانم این نابرابری را پذیرفته و با انگیزه بالا به مصاف تیم قدرتمند روسیه خواهیم رفت.
وی در پایان درباره داوری این دیدار گفت: داوری این دیدار هیچ مشکلی نداشت و خوشبختانه قضاوت خوبی را از داوران اسپانیایی شاهد بودیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Ali شنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۵

Congratulations
Please beat Russia as well