کد خبر : 2282
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1392 - 13:21
-

مظفر: شرایط سخت است و تیم خسته/درخواست تعویق بازی رد شد

مظفر: شرایط سخت است و تیم خسته/درخواست تعویق بازی رد شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهرزاد مظفر-سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با توجه به شرایط نامناسبی که تیم ملی برای رسیدن به اسپانیا داشت، سعی می کنیم تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. تیم ملی از لحاظ جسمانی بسیار خسته است اما از لحاظ ذهنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهرزاد مظفر-سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با توجه به شرایط نامناسبی که تیم ملی برای رسیدن به اسپانیا داشت، سعی می کنیم تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. تیم ملی از لحاظ جسمانی بسیار خسته است اما از لحاظ ذهنی کاملا آماده هستیم تا به مصاف حریفان خود برویم.
وی افزود: ما مصمم هستیم تا در شرایط سخت نتیجه بگیریم و بازیکنان با انگیزه و روحیه بالا می خواهند خود را در شرایط مختلف ارزیابی کرده و نتیجه بگیرند. امیدوار هستیم تا در این شرایط بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم. ما دو بازی در یک روز داریم و تیم بدون استراحت وارد شهر سیوداد رئال شد. دو بازی سنگین و سخت با تیم مالزی و روسیه داریم که امیدوار هستم نتیجه خوبی بگیریم.
همچنین المیرا ثمینی پور-سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان گفت: زمانی که از تهران به مقصد ترکیه سفر داشتیم، به دلیل شرایط نامساعد جوی ترکیه پرواز با دو ساعت تاخیر انجام شد و زمانی که به ترکیه رسیدیم، پرواز مادرید را از دست دادیم که این اشتباه از سوی پرواز ایرلاین ترکیه و اسپانیا رخ داد و ما مجبور شدیم تا در هتلی که مسئولین پرواز ترکیه برایمان هماهنگ کردند، مستقر شویم. سپس جمعه ترکیه را به مقصد اسپانیا ترک کرده و ساعت ۱۱:۰۰ به وقت محلی وارد مادرید شدیم و برای رسیدن به شهر سیوداد رئال سه ساعت با اتوبوس در راه بودیم.
وی افزود: با توجه به خستگی بازیکنان از سفر یک تمرین یک ساعته در ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی انجام دادیم .
ثمینی پور گفت: در نشست هماهنگی پیش از بازی سرپرستان و سرمربیان تیم ها شرایط تیم ملی ایران را بازگو کرده و خواستار برگزاری یک دیدار در روز شنبه برای ملی پوشان شدیم که متاسفانه مسئولین برگزاری این مسابقات با درخواست ما موافقت نکردند و بازیکنان صبح یک بازی با مالزی و شب نیز یک دیدار با تیم قدرتمند روسیه خواهد داشت.
سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان گفت: سه داور از اسپانیا و وقت نگهدار از ژاپن بوده و تیم ملی امروز مقابل مالزی سفید می پوشد. همچنین مسئولین سفارت ایران در اسپانیانیز در ورزشگاه بازی حضور دارند.
گفتنی است، برنامه امروز تیم ملی فوتسال بانوان به شرح زیر است:
شنبه ۲۳ آذرماه:
ایران –مالزی-ساعت ۱۰:۰۰ به وقت محلی و ۱۲:۳۰ به وقت تهران
ایران –روسیه- ساعت ۲۰:۳۰ به وقت محلی و ساعت ۲۳:۰۰ به وقت تهران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.