کد خبر : 2290
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1392 - 8:22
-

شکست بانوان ایران مقابل روسیه

شکست بانوان ایران مقابل روسیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین دیدار تیم ملی فوتسال بانوان ایران با تیم ملی روسیه از سری رقابتهای جام جهانی بانوان اسپانیا دیشب بیست و سوم آذرماه برگزار شد که تیم ملی بازی را با نتیجه ۴ بر یک واگذار کرد.تک گل تیم ایران را سپیده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین دیدار تیم ملی فوتسال بانوان ایران با تیم ملی روسیه از سری رقابتهای جام جهانی بانوان اسپانیا دیشب بیست و سوم آذرماه برگزار شد که تیم ملی بازی را با نتیجه ۴ بر یک واگذار کرد.تک گل تیم ایران را سپیده زرین راد به ثمر رساند.
المیرا ثمینی پور-سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان گفت: دیدار بسیار خوب و پایاپایی بود اما به دلیل خستگی بیش از حد بازیکنان و فشار بازی نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم.ملی پوشان علاوه بر سفر سنگینی که داشتند یک بازی سخت و سنگین را با تیم مالزی برگزار کرده و به فاطصله ۱۰ ساعت باید دومین بازی خود را انجام می دادند.
وی افزود:برخلاف بازی صبح که از سوی داوران قضاوت خوبی را شاهد بودیم، داوری بازی با روسیه قابل قبول نبود . سالن فوتسال مملو از تماشاگران ایرانی و خارجی بود که تیم ایران را یکپارچه تشویق می کردند و سفیر به همراه رایزن اقتصادی سفارت ایران بعد از بازی از ملی پوشان تقدیر کرده و از آنها خواستند تا با برای موققیت تلاش خود را بکار گیرند.
لازم به ذکر است، صفری-سفیر ایران به همراه توفیقی – رایزن اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا نیز این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
تیم ملی امروز استراحت داشته و فردا دوشنبه ۲۵ آذرماه ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم قدرتمند برزیل می رود.

پایان پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.