کد خبر : 2295
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1392 - 10:34
-

پاسخ رد اسپانیا و پرتغال به کمیته فوتسال!

پاسخ رد اسپانیا و پرتغال به کمیته فوتسال!
تیم‌های ملی فوتسال اسپانیا و پرتغال به درخواست ایران برای برگزاری بازی تدارکاتی در اواخر امسال و اوایل سال بعد پاسخ منفی داده‌اند. با این شرایط، کمیته فوتسال به خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی ماموریت داده تا در مدت حضورش در اسپانیا این کشور را برای بازی تدارکاتی با ایران مجاب کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدرضا افتخاری در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پرتغال و اسپانیا در پاسخ به درخواست ما اعلام کردند که در تاریخ اعلام شده (اواخر اسفند امسال و اوایل فروردین سال ۹۳) نمی‌توانند با ما مسابقه دوستانه داشته باشند. البته هنوز ایتالیا و اوکراین پاسخی به ما نداده‌اند.

وی افزود: خسوس کاندلاس در حال حاضر به همراه تیم ملی زنان فوتسال به اسپانیا رفته است. ما از او خواستیم در این فاصله رایزنی‌هایی با اسپانیایی‌ها و پرتغالی‌ها داشته باشد و آنها را برای بازی تدارکاتی مجاب کند. البته بعید می‌دانم این کشورها قبول کنند چون ما در رده‌بندی جهانی یک پله صعود کرده‌ایم و این کشورها می‌خواهند زمانی با ما بازی کنند که اگر مقابل ایران متوقف شدند، آسیبی نبینند!

سرپرست کمیته فوتسال در ادامه خاطرنشان کرد: طبق برنامه اردوی تیم ملی فوتسال اواخر اسفندماه و پس از پایان لیگ، آغاز می‌شود. اگر تایلند و تیم‌هایی که درخواست دادیم به ایران آمدند که هیچ، وگرنه سعی می‌کنیم اواخر اردوی بعدی در سال ۹۳ بازی تدارکاتی برای تیم ملی در نظر بگیریم.

افتخاری همچنین درباره شرایط تیم فوتسال امید ایران و مربی این تیم گفت: بعد از بازگشت خسوس از اسپانیا اردوهای تیم ملی زیر ۲۱ سال تشکیل می‌شود. ما از عبدالله وند دعوت کرده بودیم تا برای بازی با روسیه در کنار خسوس در تیم امیدحضور داشته باشد، ولی برای ادامه فعالیت وی باید دید نظر خسوس چیست! به هر حال ما مجبوریم مربیان را تست کنیم زیرا نمی‌شود به همین شکل آنها را در تیم ملی به کار گرفت!

 

(منبع: مهر)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳

مگه تیم ملی آزمایشگاه است؟

Ali دوشنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹

Yes, according to mr. Aftekhari
mr. Aftekhari’s job should be in put in the same category of coaches.
I don’t know who has chosen mr. Afekhari for this job?????
They got rid of Hossain Shams the same way and claimed he had a bad attitude! !!
With this kind of behavior they want to become World Champion too!!

rahbar یکشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۷

دلشون هم بیاد
پرروا