کد خبر : 2396
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1392 - 15:53
-

شجاعی : مشکل بدنسازی داشتیم / جام جهانی فوتسال بانوان از سال ۲۰۱۵ راه اندازی می شود

شجاعی : مشکل بدنسازی داشتیم / جام جهانی فوتسال بانوان از سال ۲۰۱۵ راه اندازی می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر فریده شجاعی گفت: ملی پوشان فوتسال در این دوره از بازیها نشان دادند که در مسیر رشد و موفقیت قرار داشته و هدفشان صعود از مرحله مقدماتی به دوره های بعدی و همچنین انجام دیدار های خوب و در نهایت کسب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر فریده شجاعی گفت: ملی پوشان فوتسال در این دوره از بازیها نشان دادند که در مسیر رشد و موفقیت قرار داشته و هدفشان صعود از مرحله مقدماتی به دوره های بعدی و همچنین انجام دیدار های خوب و در نهایت کسب تجربه است.
فوتسال بانوان جام جهانی کوچک
نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود: مسابقات جام جهانی کوچک اسپانیا که بهترین های دنیا در آن حضور داشتند در سطح بالایی برگزار شد و درست است که مقابل روسیه و برزیل بازی را واگذار کردند اما از لحاظ فنی باید بگویم که خوب بودند. بازی با روسیه در حالی برگزار شد که تیم ملی بعد از یک روز تاخیر و یک سفر طولانی وارد اسپانیا شد و در یک روز دو بازی سنگین انجام داد . اگر ما هم مانند بقیه تیم ها در هر روز یک بازی انجام می دادیم بی شک عملکردمان متفاوت تر و بهتر بود.
بانوان ایران برزیل.
وی افزود: با توجه به صحبتهایی که سرمربی تیم ملی مطرح کرده یکی از نقاط ضعف ملی پوشان بدنسازی بوده است بر همین اساس پس از بازگشت تیم و همچنین آغاز اردو های تدارکاتی، تلاش خود را برای رفع این مشکل به کار خواهیم گرفت. معتقدم حضور در این بازیها ، ضعف های ملی پوشان را مشخص می کند که بتوانیم با رفع آن و برنامه ریزی بهتر در مسابقات مختلف و همچنین آسیایی شرکت و نتیجه خوبی را کسب کنیم. سال آینده آخرین مرحله رقابتهای فوتسال به صورت جام جهانی کوچک برگزار می شود که میزبان آن روسیه است اما از سال ۲۰۱۵ فیفا رسما این بازیها را به طور کامل و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد کرد. هم اکنون فوتسال جایگاه خوبی را در مجامع بین المللی پیدا کرده و ما پا به پای حریفان قدر خود در حرکت و رشد هستیم و می توانیم امید داشته باشیم که در آسیا و جام جهانی آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.
پایان پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.