کد خبر : 2476
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1392 - 16:10
-

تایلند بالاخره به کمیته فوتسال جواب مثبت داد!

تایلند بالاخره به کمیته فوتسال جواب مثبت داد!
در روزهایی که تیم هایی چون اسپانیا و پرتغال پاسخ منفی به تیم ملی می دهند جای خوشحالی دارد که تایلندی ها، حاضر به بازی با تیم کشورمان شدند!!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیلا یارمحمدی درباره مذاکره با تیم‌های ملی اروپایی برای برگزاری بازی دوستانه با ایران، اظهار کرد: متاسفانه پرتغال هم بعد از اسپانیا پاسخ رد به ما داد اما هنوز ایتالیا جوابی نداده است. از ابتدا هدفمان این بود که با حضور تیم‌های قدرتمند دنیا، تورنمنت چند جانبه برگزار کنیم ولی کار سختی است اما هنوز هم ناامید نیستیم چون خسوس در حال حاضر در اسپانیا در حال مذاکره با تیم ملی این کشور است و در نظر دارد تاریخی را با آنها هماهنگ کند.

 

رئیس دپارتمان فوتسال همچنین از موافقت تایلندی‌ها برای برگزاری بازی دوستانه در ایران خبر داد و افزود: تاریخ بازی‌های نیم فصل دوم لیگ برتر را طوری چیدیم که تیم ملی تایلند قبل از عید نوروز به ایران بیاید. اما تاریخ مورد نظر آنها قبل از اسفند بود که نمی‌توانستیم آن را میسر کنیم بنابراین قرار شده این بازی در نیمه دوم فردوردین برگزار شود.

 

به گزارش fut5al، تایلند در حالی با برگزاری دیدار دوستانه با ایران موافقت کرده که پیش از این بارها دست رد به سینه تیم ملی زده بود اما جای خوشحالی دارد که بعد از حاضر نشدن تیم هایی مثل اسپانیا و پرتغال برای انجام دیدار دوستانه با ایران، بالاخره تایلند که تا همین دو سال پیش در فوتسال محلی از اعراب نداشت، حاضر به برگزاری بازی با ایران شده است و این نشان می دهد که هواداران تیم ملی چندان هم نیاید بابت بازی های جام ملت های آسیای ۲۰۱۴ نگران باشند!

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۸

تایلند!؟!!!!
بعد از اون باخت خفتبار از این تیم باید هم خوشال باشیم

مریم چهارشنبه , ۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹

باید خوشحال باشیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟

مهدی پنجشنبه , ۵ دی ۱۳۹۲ - ۰:۱۲

تازه خیلی بالامون بردن پول نخواستن واسه بازی