کد خبر : 2499
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 دی 1392 - 15:36
-

بی اطلاعی افتخاری از ابطال مجوز تمدید قرارداد خسوس!

بی اطلاعی افتخاری از ابطال مجوز تمدید قرارداد خسوس!
سرپرست کمیته فوتسال در حالی خبر fut5al درباره ابطال مجوز تمدید قرارداد خسوس را تکذیب می کند که با توجه به در سفر بودن او و همچنین کفاشیان، اطلاع دقیقی از این موضوع ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدرضا افتخاری در خصوص خبری که چند روز قبل از طریق FUT5Al مبنی بر عدم تمدید قرارداد خسوس کاندلاس و احتمال حضور یک مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا مطرح شد، اظهار داشت: این خبر درست نیست. بعد از مشکلات مالی که برای کمیته ملی المپیک پیش آمد، کمیته فوتسال خودش تصمیم گرفت که پول قرارداد سرمربی تیم ملی را بدهد. الان وزارت ورزش و یا کمیته المپیک بودجه ما را نمی‌دهند که بخواهند برای ما تصمیم بگیرند.

وی افزود: شاید اگر وزارت ورزش مطلع شود که ما بابت خسوس از آنها پول نمی‌گیریم، مطمئنا این حرف خود را برای عدم تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی پس می‌گیرند. ضمن اینکه وزارت ورزش هر تصمیمی بگیرد آنرا با علی کفاشیان در میان می‌گذارد و کفاشیان هم چیزی در اینباره به ما نگفته است.

سرپرست کمیته فوتسال در پایان گفت: شاید مطرح کردن تغییر سرمربی ایران در جام ملت‌ها و حضور یک مربی ایرانی روی نیمکت ایران جو سازی باشد که بعضی از دوستان پشت آن باشند. من با اطمینان به شما می‌گویم که چنین اتفاقی نمی‌افتد.

 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی افتخاری با قاطعیت از عدم ارسال نامه ای از وزارتخانه به فدراسیون فوتبال خبر می دهد و این خبر را تکذیب می کند که از یک هفته قبل در ایران نبوده که از این موضوع اطلاع داشته باشد. همچنین این نامه به صورت محرمانه به علی کفاشیان ارسال شده که او نیز در سفر کربلا به سر می برد. بنابراین تا کنون هیچ یک از اهالی فدراسیون از وجود این نامه باخبر نشده اند و بعد از بازگشت کفاشیان به وجود آن پی خواهند برد.

همچنین با توجه به اصل نامه ارسالی وزارت ورزش که یک نسخه از آن هم در اختیار پایگاه خبری فوتسال قرارگرفته، ذکر شده که فدراسیون فوتبال حق پرداخت پولی به هیچ مربی خارجی در رشته فوتسال را ندارد. بنابراین این گفته افتخاری که”وزارت ورزش و یا کمیته المپیک بودجه ما را نمی‌دهند که بخواهند برای ما تصمیم بگیرند” نمی تواند دلیل موجهی برای تمدید قرارداد خسوس باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲

این بنده خدا کلا خوابه!!!

فرشاد پنجشنبه , ۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۳

اگه این نامه محرمانه است پس چطور به دست شما رسیده و وزارت ورزش بر چه مبنایی یک نسخه از اون رو برای شما فرستاده؟؟؟ همه این کارها برای این هستش که مربی مورد نظر شما یعنی حسین شمس باز هم سرمربی تیم ملی بشه!! ولی کور خوندید چون به هدفتون نمی رسید!!! (فقط جهت اطلاع شما که بخونید و به همکاراتون در این سایت خبری هم بگید که فکر نکنید ما حالیمون نیست که دارید اینجا چی کار می کنید!!)

أمامي از قم پنجشنبه , ۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۸

حسین شمس مهره سودته است یعنی خودش با کاره های که کرد به دامن خود اتش أنداخت و دیگر أیشان برای فوتسال تمام شد